Primul meu premiu de blog…

Este primul meu premiu de blog, oferit de Dana, de la Soare de martie, careia ii multumesc ca s-a gandit la mine- she made my morning ieri!

Liebster blog este o idee frumoasa, de a face cunoscute bloguri cu mai putin de 200 de urmaritori, si de a aduce un zambet pe buze celor ce se ocupa de aceste bloguri, aratandu-le ca munca le e apreciata.

Pentru a accepta acest premiu, care mie mi-a facut ziua mai frumoasa, trebuie sa:

1.scriu pe blog despre el;

2.mentionez de la cine l-am primit, punand un link spre blogul persoanei respective;

3. ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru munca lor;

4. las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati, in care ii anunt despre premiu.

Mi-a fost greu sa aleg numai 5 bloguri. Am decis sa raman in sfera educatiei timpurii (cu mentiunea ca si aici as fi vrut sa nominalizez mai multe persoane). Iata spre cine indrept eu acest premiu de suflet:

1. Ursuleti nazdravani– imaginatia Nicoletei o intrece pe a mea, si gasesc mereu ceva nou si interesant de facut cu S. pe blogul ei.

2. Gradinita Alphabet– Adela, care a fost educatoare, e foarte bine organizata si abia astept sa creasca S. un pic pentru a pune in aplicare ideile ei.

3. Pitici dar voinici– unde sunt doi copii exceptionali, cu o mama la fel, de la care am multe de invatat.

4. Mami, joaca-te cu mine– Roxana are un baietel „manager” tare frumusel, o dulceata de fetita, si idei de jocuri pentru amandoi.

5. Noi si caminul nostru– de unde ma inspir deseori, mai ales ca Mihaela e o prietena nu numai in lumea virtuala, si are cele mai grozave idei de jocuri (pe care vi le-am prezentat in multe randuri aici), iar Teo ma uimeste cat e de precoce si inteligenta.  

Sper sa le primiti cu drag, faceti o treaba minunata!

Articol următor
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. Felicitari in primul rand pentru ca tu ai fost premiata! O meriti din plin!
    Raluca, iti multumesc din suflet! Nu ma asteptam sa primesc un astfel de premiu….este o maaare incurajare pentru mine! Eu am intrat in lumea mamelor bloggerite prin tine, nu cred ca mi-as fi facut vreun blog fara ajutorul tau. Esti o fiinta scumpa, draga si tare deosebita pentru mine!
    Primesc cu mare drag premiul si il voi da si eu mai departe. 🙂

    Răspunde
  2. Raluca, am inteles cum trebuie sa procedez!
    Sa sti ca este o idee grozava!
    De cand mi-ai dat premiul si ai pus link catre blogul meu , deja 2 persoane s-au abonat ! 🙂 Multumesc inca o data!

    Răspunde
  3. multumesc,Raluca….gand la gand 🙂

    Răspunde
  4. Roxana Rusu

     /  8 Februarie 2012

    Raluca, multumesc pentru premiu.E o onoare pentru mine. Cand am intrat pe blogul tau si am citit postarea de azi, nu m-am asteptat sa ma vad si eu printre nominalizati. A fost o mare surpriza.Iti multumesc ca mi-ai facut ziua frumoasa.

    Răspunde
    • Roxana, il meriti din plin- blogul tau e plin de idei interesante, numai bune pentru S., si trebuie sa iti spun ca arata super, imi place foarte mult formatul ales de tine.

      Răspunde
  5. Raza de soare

     /  8 Februarie 2012

    Raluca iti multumim si va dorim spor la invatat!

    Răspunde
  6. cand mi-ai zis azi de premiu la telefon, mi-ai starnit curiozitatea si abia asteptam sa ajung acasa sa vad despre ce e vorba. Multumesc frumos. Parerea ta conteaza mult pentru mine si ma bucur ca imi apreciezi activitatile.

    Răspunde
    • Mihaela, am observat ca nu numai eu sunt entuziasmata de ce faci tu cu Teo 🙂 Si pe buna dreptate, multe idei excelente am preluat eu de la tine!

      Răspunde
  1. Al doilea premiu de blog :) « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

