Blogoteque

De la Claudia am aflat de Blogoteque– un ziar on line cu articole scrise de bloggeritze. Exista si un concurs, un pic dificil pentru mine. El se bazeaza pe un articol despre cum te-ai putea juca cu copilul tau, dar…blogul meu e in intregime despre asta 🙂

Daca aleg un articol, sunteti de acord sa imi dati votul vostru pe FaceBook? Trebuie sa dati like la comentariul meu (Manea Raluca) de pe aceasta pagina-http://www.facebook.com/Blogoteque?sk=wall%C2%A0#!/Blogoteque?sk=wall

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Am dat like…unul maaare! 🙂

    Am incercat sa ma inscriu si eu aseara pe Blogoteque…dar nu-mi merge linkul de verificare…

    Răspunde
  2. Cristina N

     /  6 Februarie 2012

    Cu mare placere votez, macar asa sa-ti multumesc pt ideile minunate pe care le impartasesti cu noi. Bafta!

    Răspunde
  3. Adina_B

     /  6 Februarie 2012

    Am dat.

    Răspunde
  4. Roxana Rusu

     /  6 Februarie 2012

    Votat!

    Răspunde
  5. luminitamalanca

     /  6 Februarie 2012

    mult succes, ai un like si de la mine!

    Răspunde
  6. Adela

     /  6 Februarie 2012

    Am votat din inima! Sanatate si succes!

    Răspunde
  7. Mult succes Raluca!

    Răspunde
  8. Vreau sa va multumesc tuturor, am ramas placut surprinsa de cat de multe si repede mi-ati venit in ajutor!

    Răspunde
  9. vad ca apar blogurile inscrise 🙂 o sa-i sugerez sa modifice cumva, pentru a fi link direct catre blog. acum apare doar ca si informatie

    Răspunde

Lasă un răspuns

