Cuburi educative din lemn

Am comandat aceste cuburi educative din lemn pentru Craciun. Atunci insa, S. a primit atat de multe jucarii incat am vrut sa mai pastrez cateva surprize si pentru mai tarziu. I le-am scos de curand si ne-am jucat de cateva ori bune cu ele.

Mie imi plac mult pentru ca au litere si cifre in relief, unele colorate in rosu, galben, albastru si verde, iar pe alte fatete au si cate o imagine ce poate fi asociata cu litera. Practic, e o jucarie multifunctionala; se pot invata: literele, cifrele, 4 culori, se poate folosi ca si joc de memorie, se poate folosi mai tarziu pentru formarea cuvintelor, puteti chiar si construi cu ele. Cutia e mica, excelenta pentru calatorii si vacante.

S. il recunoaste pe A. La un moment dat i l-am aratat pe T si i-am spus ca vine de la „tren”. Dupa cateva minute a gasit o imagine cu o locomotiva si l-a cautat pe T printre celelate litere, alaturandu-l imaginii. A repetat asocierea asta si in datile urmatoare cand ne-am jucat cu aceste cuburi, si se vede ca e mai interesat sa invete alfabetul. Il iau incet, prin joc, fara sa-l fortez, oferindu-i mai multe activitati de tip hands on.

Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. luminitamalanca

     /  2 Februarie 2012

    avem si noi!!!! sunt f utile, o sa scriu si despre ele curand, am un post pending.

    Răspunde
  2. dacă vrei să-l înveți literele (deși e cam devreme pentru el) găsești la editura Prut o carte … să învățăm literele, în care ai niște poezioare superbe pentru fiecare literă și niște desene pe măsură.
    eu știu și acum poeziile, le-am învățat de plăcere cu fiul meu.
    spor-t.🙂

    Răspunde
    • Incerc sa il familiarizez cu literele. Le vom invata in timp, oricat ar dura. S. nu este un baietel care sa prinda din zbor. Ii trebuie destul de mult timp pana acumuleaza ceva, si stiu de la alte mamici ca ar fi vrut ca ai lor sa fi stiut sa citeasca bine in clasa I. Ar fi fost mai putin solicitant si pentru ele ca mamici, si pentru copii. De aceea ma gandesc ca, inaintand incet, vom ajunge noi sa citim pana intra la scoala, ca sa nu i se para o corvoada si un lucru greu de facut. O sa caut cartea, multumesc de sfat🙂

      Răspunde
  1. Lucruri simple? « Noi: copilaria, de la mic la mare

Lasă un răspuns

