Tema saptamanii: Aventura spatiala (1)

A trecut foarte multa vreme de cand nu am mai pus laolalta activitati tematice pentru S. Cred  ca si el le simtea lipsa, pentru ca a devorat aproape toate activitatile pe care le-am pregatit  pentru tema noastra spatiala.

Inainte de a veni in vacanta in Romania, verisoara mea care locuieste in Canada m-a intrebat daca imi trebuie ceva anume. I-am spus ca cel mai mult m-ar incanta pentru S. mici chestii educative care se gasesc pe la Dollar Stores (magazine unde obiectele costa unul sau cativa dolari). Si ea a fost bucuroasa sa stie exact ce mi-ar folosi, si mi-a adus cateva kit-uri pentru crafts, abtibilduri de spuma, foi pentru origami, etc. Multumesc inca o data, Sorina!

Unul dintre kituri era pentru confectionarea de rachete spatiale (e super, pentru ca are mai multe sabloane inauntru, si le vom putea folosi din nou cand reluam tema):

S. a fost incantat de idee, a colaborat destul de mult, a ales culorile rachetei, a decis cate stelute sa puna pe ea, cate pompoane, si-a facut de lucru cu lipiciul (adica a cam murdarit covorul si a lipit si ce nu trebuia 🙂 ). Iata ce-a iesit:

Noua ni s-a parut o racheta grozava, dar tati a spus ca are forma de pui de rotisat.

Articol anterior
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. E o racheta ff simpatica, si lui D. i-ar placea mult….si tati are un pic dreptate :)…asa ar zice si tati al nostru :)..ori de cate ori facem cate ceva gaseste el cate o asemanaare comica 🙂

    Răspunde
  2. tatii astia :)))
    poate ii era foame 😉

    Răspunde
  1. Povestea de petrecere: Spatiul Cosmic | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

