Curiosul George

Curiosul George este o maimutica simpatica, exploratoare, inventiva si poznasa…asa ca S.

Poate de aceea este atat de indragostit de el baietelul meu. Cert e ca, dintre toate desenele de pe Minimax cel mai mult ii place de George (ne place si noua, parintilor, pentru ca este un desen animat educativ).

Asadar, cand am dat peste aceste foi de printat cu activitati cu maimutica respectiva, nu am ezitat sa le printez, si cu ocazia asta am inaugurat si laminatorul.

Laminatorul a fost primit in dar de ziua mea (cu o luna si ceva inainte) de la sotul meu (ii place lui sa imi faca in special cadouri electronice. Ca sa va faceti o idee…am sugerat odata ca vreau un ceas electronic cu afisaj luminos, de ziua mea am primit o combina cu ceas electronic. A inceput S. sa umble in picioare, si a ramas doar ceasul de ea, cand binevoieste el sa o lase in priza. Alta data, am amintit ca mi-ar placea un casetofon- am primit o alta combina cu radio, casetofon, Cd player si boxe. La urmatoarea aniversare, am primit o a treia combina care s-o inlocuiasca pe cea stricata de S. Va dati seama, deci, ca un laminator a fost un cadou foarte apreciat! Daca mai primeam o combina??)

Laminatorul a fost luat de la LIDL, a costat 70 de lei si in pret sunt incluse seturi a cate 10 folii de coli transparente de diferite marimi.

S. a fost incantat de activitati, s-a descurcat bine la cele accesibile lui.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Ne inscriem si noi pe lista iubitorilor lui George :). Chiar si cel mic, cand il vede il striga: „Geogi”:)

    Sa stapanesti sanatoasa laminatorul…am vazut si eu oferta si mi s-a parut super.

    Răspunde
  2. da, ne inscriem si noi la fanii Curiosului George. Sunt chiar faine desenele si le inteleg cei mici. si educative (mai ales ptr cei care incearca sa faca experientele maimuticii).

    Răspunde
  3. multumim de pont…deja am intrat sa-i fac si eu mandrei plansele. ca daca este consemnata in casa, trebuie sa ii umplu timpul, macar dupa masa

    Răspunde
  4. valentina

     /  24 Ianuarie 2012

    Si Elena e innebunita dupa George. Am facut si noi activitatile si cel mai mult i-a placut cea in care trebuia sa dea cu zarul. A trebuit sa termine toate personajele graficul pana la 10, si in functie de cat de repede ajungeau la 10 au primit premii. Asa mult ii place desenele ca deja recunoaste litera C de la curios.

    Răspunde
  5. Noi nu am vazut desenele, poate peste ceva timp, cand C va fi un pic mai mare, dar imi pare rau ca nu mi-am luat laminatorul cand era in oferta la Lidl, mi se pare foarte util.

    Apropo de planse, am dat peste site-urile acestea, care mi se par foarte bune:

    http://www.tlsbooks.com/kindergartenworksheets.htm

    http://www.activityvillage.co.uk/free_printables.htm

    R.

    Răspunde
  6. valentina

     /  25 Ianuarie 2012

    In legatura cu graficul nu sunt nici eu sigura ca ne-am jucat corect, dar Elenei i-a placut. Am dat cu zarul si imaginea care aparea o bifam pe grafic pana o imagine ajungea la 10 si acela era castigatorul. Noi am continuat si am tot dat cu zarul pana ce toate imaginilt au ajuns la 10. Sopr la joaca.

    Răspunde
  7. Felicitari pentru chizitionarea laminatorului. Cand l-ai cumparat? Adica mai este inca pe la Lidl? Este un pret foarte bun.

    Răspunde
    • Sabina, chiar cand l-a cumparat sotul meu era in afara saptamanii de oferta (a vazut unul ratacit si l-a luat), si stiu ca a mai gasit cineva (Vali parca) acum, de curand. Merita sa incerci- oricum, au mai fost si probabil vor mai aduce, cred ca se dau ca painea calda 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

