Pagina About

Sarind din blog in blog ca broscuta pe pietrele lacului, am ajuns la o nisa care mi se pare foarte interesanta- nisa despre blogging. Adica acele site-uri care te invata cum sa iti construiesti un blog mai bun. Acum, eu nu vreau sa reinventez roata, si nici nu sunt foarte priceputa cu computerul. Vreau doar sa evidentiez cateva lucruri care mie mi-au fost de ajutor.

Despre pagina About am citit  urmatoarele:

  • este probabil cea mai accesata pagina din blog, dupa homepage, asa ca este foarte important sa fie bine construita;
  • trebuie sa contina o scurta descriere, sa capteze fara a oferi o tona de informatii nu neaparat necesare;
  • trebuie sa contina o descriere a blogului (cum si de ce a inceput sau care sunt scopurile/nisa/ subiectele urmarite);
  • ce castig eu, ca cititor, din acest blog: ce informatii/ recomandari/giveaways/ link-uri utile imi ofera ca sa ma faca sa revin, ce avantaje am daca citesc blogul;
  • ce castiga el/ea ca scriitor al blogului: cauta sa faca recenzii, promoveaza firme, are un magazin on line sau o organizatie de caritate.

Pana sa citesc acest articol, pagina mea de About era o fraza romantica si fara prea multa coerenta (recunosc, imi placea si am pastrat-o). Dar m-am grabit sa adaug cateva detalii despre cine sunt, care sunt punctele principale ale acestui blog, si ce castiga cititorul urmarindu-ma. Cati si S. sunt catalizatorii blogului, iar pe langa activitatile educative si recomandarile pentru pici, cred ca de folos sunt lectioarele de la Jumatate de ora de engleza. Desigur, din cand in cand impartasesc cate ceva din sufletul meu de acum sau de alta data, e terapeutic/motivational pentru mine.

Mai multe detalii aici- punctul 6.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

