Eye spy cu litere si cifre

Am vazut aceasta idee de joc de recunoastere, si m-am gandit ca n-ar fi rau sa il incerc cu S. Poate ca este prea dificil pentru el, iar in cazul acesta o vom pune deoparte pentru mai tarziu.

Pe niste cartoane reciclate, am taiat din ofertele lucioase de la Yves Rocher (asta pentru cei ce se vor mira de alegerea cuvintelor de pe cartonase 🙂 ) cuvinte care sa incorporeze literele de la A la E. Cu o lupa, copilul trebuie sa identifice litera cartonasului respectiv si apoi sa lipeasca un abtibild mic peste ea:

Fiindca ne straduim sa invatam sa recunoastem si cifrele, am facut un cartonas si cu cifrele de la 1 la 5:

In timpul in care eu am taiat si am lipit, S. si-a ales si el niste cartoane pe care sa le taie si sa le lipeasca, deci a avut si el activitate creativa.

Voi reveni sa va spun cum a mers.

S. s-a descurcat excelent- a recunoscut toate litere de A, a insistat sa continue, l-a facut si pe B si plansa cu cifre. A fost peste asteptarile mele, o lectie in plus sa nu il subestimez 🙂

Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Roxana Rusu

     /  20 Ianuarie 2012

    Buna Raluca,
    Un joc asemanator am facut si noi si a fost un mare succes. Pe tabla magnetica, am ales un grup de litere, de ex. de la A la E, le-am scris amestecat si de mai multe ori si baietelul meu trebuia sa stampileze literele ce i le ceream. La fel am facut cu cifrele si formele. Acum am complicat putin jocul si la litere ii cer sa-mi spuna un cuvant cu litera respectiva. Asa a invatat alfabetul si sa numere pana la 10.
    Cu drag, Roxana

    Răspunde
    • Wow, bravo pentru baietelul tau destept! Am impresia ca e si mai mic decat S., nu? O sa fecam si noi jocul propus de tine.. Dar cum le stampila? Aveti stampile cu literele, le stampila in plastilina cu cele magnetice sau aveti alt sistem?

      Răspunde
  2. Roxana Rusu

     /  21 Ianuarie 2012

    Raluca, noi folosim stampilele de la tabla magnetica. Raspunsul tau ma motiveaza sa redeschid blogul pe care l-am abandonat dupa ce am nascut fetita.Nu prea ma pricep la explicatii, dar macar pot pune poze sugestive cu activitatile pe care le facem noi.

    Răspunde
    • Roxana, chiar ma intrebam de ce nu ai continuat cu blogul (cel putin postarile de inceput si pozele au fost foarte reusite)- eu am intrat de multe ori sa vad daca ai ma scris ceva. Daca ai timp si chef, cred ca ar fi de folos pentru multa lume.

      Răspunde
  3. Roxana Rusu

     /  25 Ianuarie 2012

    Raluca, azi am reusit sa redeschid blogul. Special pentru tine am facut activitatea cu tabla magnetica. Iti multumesc pentru incurajare.
    http://roxana-rusu.blogspot.com/

    Răspunde
    • Ma bucur foarte mult ca ti-ai redeschis blogul- activitatea cu litere e super faina si o voi incerca si eu cu S. Chiar nu mi-a trecut prin minte sa folosesc tablita noastra, chiar uitasem de ea 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

