Cutia cu malai

Tot cautand idei simple care sa il tina pe S. ocupat si interesat si sa aiba in acelasi timp valente educative, am dat peste ideea cutiei cu sare, in care copilul traseaza cu degetul forma, litera sau cifra pe care o studiaza in momentul respectiv. Cum eu nu aveam sare de prisos la indemana, am folosit malai:

 Am turnat malaiul intr-o cutie ramasa de la un set de tacamuri (stiam eu ca o voi folosi odata si odata!)- dar puteti folosi la fel de bine o tava, un vas yena, etc. Am acoperit cutia pe toata suprafata ei, si l-am ajutat pe S. sa traseze litera A si cifra 1:

Dupa aceea i-am dat setul de masinute de constructie, iar el si-a incarcat basculanta, si-a facut drumuri, s-a distrat vreo 20 de minute sau mai mult. A fost o buna activitate senzoriala, si prima oara (cred) cand ne-am jucat cu malai. Atentie! Este o activitate pe care s-o faceti numai daca aveti chef de facut curat dupa!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Flori Radu

     /  18 Ianuarie 2012

    Edi face frecvent „mamaliga” pentru tati. :D…distractie maxima….in special dupa ce termina „mancarea”, pt ca trebuie sa curat. :)))))

    Răspunde
  2. super! noi ne-am jucat cu gris intr-o cutie de pantofi asta vara, in curte. si R a fost fff incantat si s-a tot jucat!!! recomand activitatea 🙂

    Răspunde
    • Am incercat si noi o data grisul, dar am renuntat la el din cauza prafului pe care il lasa in aer. Dar cred ca in aer liber e altceva, nu se inspira atat de mult pe caile respiratorii. De atunci tot testez diferite materiale care nu lasa pulbere in aer, unele sunt mai bune, altele mai putin, chiar si malaiul de asa si asa.

      Răspunde
  3. apropo’ de jucarii / jocuri cu care sa-l tii ocupat pe S., te invit pe la mine pe acasa 😀 sa participi la un concurs dedicat copiilor http://piticidarvoinici.wordpress.com/2012/01/18/concurs-2/

    premiul este de la Bebelogic – o jucarie/un joc din lemn la alegere

    Răspunde
    • Sigur participam, suntem fani Bebelogic 🙂
      Sa vad cum ne incadram in tema, dar voi gasi ceva simplu pentru S., potrivit varstei lui, si vom posta apoi ne inscriem la concurs! Multumim de invitatie!

      Răspunde
  4. Foarte buna idee!!!

    Răspunde
    • S. e indragostit de malai- ii place foarte mult sa se joace asa- noi am mai incercat orez, gris (nu recomand), nisip colorat, paste, sare colorata, linte. Sunt o multime de variante…

      Răspunde
  1. Fabrica de malai :) « ursuletinazdravani
  2. Un joc pe saptamana – 15 – jocul in nisip | Claudette

Lasă un răspuns

