Cartea de colorat cu apa

In perioada in care va povesteam de paianjenul artist am cuoscut-o virtual pe Luminita. Intr-o discutie despre modalitatile mai putin messy de colorat/pictat/desenat ii spuneam ca noi am incercat pana acum aquadoodle, magnadoodle (tablita cu pilitura de fier), creta peasfalt, tablite ai mici sau mai mari, carioca dry/erase pe tabla alba sau pe carti speciale unde se poate sterge dupa aceea sau ceracolor si carioci pe hartie. Dintre cele generatoare de mess am incercat pictatul cu degetele si stampilatul cu stampile si tus.

Prietenii nostri Cristina si Roy ne-au adus din Anglia o carte de colorat mai speciala- culoarea apare cand dai cu apa. Pentru ca apa si penson ar fi fost mai greu de manevrat pentru S., mi-a venit ideea sa folosesc markerul cu apa de la jocul aquadoodle:

 Pentru inceput S. s-a multumit doar sa observe, asa ca minunata creatie, inca neterminata, e a mea.

Dar nu disperam: pana nu demult era complet dezinteresat de colorat si desenat, acum vad ca trebaluieste din cand in cand cu cariocile si culorile din penar, sau imi cere cate o foaie de colorat.

Spor si voua!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. neata. da super dragute carticelele acestea. dar daria n-a fost prea incantata. ea vroia sa dea cu culoare. se gasesc si la noi, pe la carrefour am vazut.

    Răspunde
    • Nici S. nu a fost super entuziasmat. Eu incerc ca ii arat cat mai multe lucruri noi, daca vad ca nu prinde, bag chestia respectiva inapoi in dulap si o scot peste o luna sau mai multe luni. Cautam si noi cand ne vom afla intr-un Carrefour, merci de pont!

      Răspunde

Lasă un răspuns

