Gandurile tatalui meu

Ieri a fost ziua tatalui meu. El este unul dintre cei mai speciali oameni pe care-i cunosc. De fapt, cred ca este una dintre cele mai deosebite persoane pe care le stiu TOTI cei care au avut de-a face cu el in viata. De cand eram adolescenti, obisnuia sa ne scrie scrisori. Ne explica, ne indemna, ne invata si uneori ne admonesta prin ele. A continuat traditia scrisorilor si cand eram plecata printre straini. Semna: Tatal tau, care te iubeste,si  mi se facea intotdeauna un asa dor de casa…. Pretuiesc tare mult acele scrisori. Iata un fragment din prima, pe care a scris-o copiilor lui adolescenti, pe cand aveam eu 14 ani.

bunic

Intr-o iubire frumoasa fiecare din parti si da, si primeste. In iubire este esential sa stii sa dai si sa stii sa primesti.

A da inseamna a te ingriji, a actiona in asa fel incat persoana pe care o iubesti sa fie fericita, inseamna a face sacrificii si a te bucura de ele, inseamna a te bucura ca poti contribui prin tine la feicirea celorlalti…

A primi inseamna a sti sa te bucuri , a respecta, a sti sa apreciezi, inseamna a fi fericit si a dori sa intorci fericirea ta celuilalt.

Aparent intrat in cercul iubirii pare greu de iesit- si asa ramanem cat ne putem pastra sub clopotul iubirii si credintei in Dumnezeu- dar imperfectiunile noastre ne imping mereu in afara.

Cum ar putea fi un om placut lui Dumnezeu, care si-ar organiza viata pe principiul iubirii? Iata cum il vad eu: intelept, ingaduitor cu ceilalti, harnic, indiferent la bogatie, cinstit, drept,  fara griji, oricand gata sa-l ajute pe cel de langa el,  fara ambitii pentru lucrurile ce apartin acestei lumi, modest, si mai ales fericit pentru viata pe care si-a ales-o. 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. LA multi ani tatalui tau! Dumnezeu sa-l binecuvanteze , sa-i daruiasca in continuare multa sanatate!

    Răspunde
  2. Multumim mult, Coca!

    Răspunde
  3. Minunate ganduri. Cu siguranta ai un tata special. La multi ani! Sa il tina Domnul sanatos.

    Răspunde
  4. La multi ani tatalui tau! Chiar pare a fi un om deosebit!
    Imi place ideea lui cu scrisorile si ma gandesc ca e un mod bun de a comunica unui adolescent – de multe ori refractar la vorbele adultilor – ganduri, sentimente etc. Astfel, tanarul citeste scrisoarea cand vrea el, cand e pregatit (si, in felul asta, simte ca e decizia lui daca accepta sau nu sa faca acest lucru), poate reflecta in liniste, fara sa fie nevoit sa raspunda si, in final, poate folosi acelasi mod de comunicare pentru a se exprima.
    Imi place mult si cred ca o voi folosi si eu cu copilul meu. Iata cum tatal tau reuseste sa influenteze si oameni pe care nu i-a vazut niciodata🙂.

    Răspunde
    • Asa e, Dana, de multe ori personalitatile noastre au fost in conflict, dar scrisorile astea mereu au reparat, au consolidat si au cladit relatia. Asa sa fie si cu tine si fetita ta!

      Răspunde
  5. La mulți ani! Într-adevăr un om deosebit! De când l-am cunoscut l-am admirat mult! Domnul să-l binecuvânteze și să rămână o binecuvântare așa cum a fost și până acum pentru multi🙂

    Răspunde
  6. La multi ani! Se vede ca ai avut parte de iubire! Felicitari pentru ca ai un astfel de tata🙂

    Răspunde
  7. La multi ani pentru tatal tau!

    Răspunde
  8. Tatiana

     /  16 Ianuarie 2012

    La multi ani tatalui tau!

    Răspunde
  9. luminitamalanca

     /  16 Ianuarie 2012

    sa-ti traiasca, este un om minunat!

    Răspunde
  10. Wow, Raluca! Ce bogată eşti să ai un astfel de tată şi să te bucuri de el! La mulţi ani tatălui tău şi din partea mea!🙂

    Răspunde
  11. Ralukut

     /  19 Ianuarie 2012

    Nu e de mirare ca esti asa cum esti! Ai un tata minunat! Sa iti traiasca!

    Răspunde
    • Eu primesc mai multe laude decat mi se cuvin, Raluca. Tatal meu, da,le merita pe drept🙂 Multuesc pentru urari!

      Răspunde
  12. Mi se pare că e din nou ziua tatălui…sau, mă rog, o bună ocazie de a-i celebra prezența care, iată, a ajuns până la mine. Îi doresc ani mulți și binecuvântați, și îți mulțumesc pentru privilegiul de a te cunoaște virtual și pentru bucuria de a citi însemnările din caietul casei tale!

    Cu multă admirație, motivată pentru bucurie,
    C

    Răspunde

Lasă un răspuns

