Joc de recunoastere

Este vorba de recunoasterea literelor si cifrelor.

Sursa de inspiratie a fost genul de fise de recunoastere a literelor de pe Making learning fun (link in bara laterala). Am adaugat la ideea jocului si un saculet cu mici cuburi pe care sunt printate litere si cifre, pentru ca S. inca nu asociaza cifra/litera cu simbolul grafic. Insa daca o vede pe cub, o poate identifica si pe fisa.

Am pus intr-un saculet cuburile respective. Fisa am desenat-o eu de data asta- un copac cu multe cerculete, in interiorul carora am scris literele de la A la F si cifrele de la 1 la 9. S. trebuia sa extraga un cub, sa identifice cifra/litera de pe cub pe fisa, si s-o stampileze cu o carioca Do-a-dot.

Noi ne-am folosit de ce aveam la indemana, la fel de bine cerculetele, pe masura ce sunt identificate cifrele sau literele, pot fi colorate cu un ceracolor, acoperite cu un abtibild, etc.

S. s-a descurcat surprinzator de bine: a avut nevoie de ajutor uneori. de indicii, pe la jumatate dadea semne ca s-ar fi plictisit dar cu putina incurajare a facut toata fisa. Am fost tare mandra de el, si cred ca si el s-a simtit mandru 🙂 .

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Interesant blog!Articolul postat azi, e excelent pentru copiii din grupa pregatitoare.Succes!

    Răspunde
  2. BIne ai venit! Activitatea merge, cred, de la copii peste trei ani pana la prescolarii care invata literele. Depinde cat de devreme vrei sa il familiarizezi cu alfabetul. CUm la S. va dura muuuult (asa se pare), o iau din timp 🙂

    Răspunde
  3. luminitamalanca

     /  16 Ianuarie 2012

    super, am si eu in plan o activitate asemanatoare cu hunii, care au inceput sa recunoasca anumite cifre si litere!
    bravo S! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

