Vesti despre Sara

Am primit un e-amil de la Teodora, mama Sarei. Pe mine m-a incurajat enorm, si nu cred ca ar avea ceva impotriva sa il impartasesc cu voi:

Dragi prieteni,

Va multumim in numele Domnului pentru rugaciuni. El a facut multe minuni pentru noi si dorim sa vi le impartasim.

In primul rand, Sara a rezistat mai bine la al doilea tratament cu citostatice. In ziua de miercuri s-a comportat aproape normal, s-a dat jos din pat, a ascultat muzica, i-am citit, a mancat mai bine decat prima data, vena i-a fost afectata mai putin.

In al doilea rand, in ziua de joi am mers din nou sa facem o ecografie Doppler carotidiana si am aflat cu bucurie ca limfomul e in remisie, ganglionii si-au micsorat volumul si au degajat jugulara externa dreapta, care a devenit complet permeabila sI ca trunchiul venos brachial drept este acum permeabil. Medicul cardiolog ne-a spus ca jugulara interna e stenozata si cel mai probabil nu se va mai recupera, insa noi ne rugam in continuare ca Dumnezeu sa dea vindecare totala.

In al treilea rand, Sara a fost externata in ziua de joi – a trebuit sa ramanem in spital doar 2 nopti. In plus, in ambele nopti am avut patul meu in care sa dorm

Am inteles cu aceasta ocazie, mai bine, semnificatia cuvantului HAR = dar, favoare nemeritata. Domnul a fost atat de BUN cu noi si ne-a binecuvantat peste orice imaginatie! Daca ar fi fost sa concep eu un plan optimist pentru aceasta sedere in spital, cu siguranta nu s-ar fi ridicat la inaltimea planului lui Dumnezeu!

Stiu ca toate aceste binecuvantari sunt revarsate peste noi ca raspuns la rugaciunile voastre. Cum as putea sa va multumesc? Ma rog, la randul meu ca Domnul sa reverse din belsug Harul Sau bogat peste voi toti, sa va rasplateasca dragostea si credinciosia pe care o aratati fata de Sara si fata de noi, familia ei!

Cu multumiri,

Teodora

P.S.  In primele zile dupa revenirea acasa, starea generala a Sarei s-a schimbat in rau si a inceput sa-i cada parul masiv. Multumim ca veti continua sa ne fiti alaturi.

Sa continuam sa ne rugam pentru Sara!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. luminitamalanca

     /  10 Ianuarie 2012

    doamne ajuta!

    Răspunde
  2. Dumnezeu sa te ajute, Sara!

    Răspunde
  3. Multumim frumos pentru ca ai impartasit cu noi mesajul ce l-ai primit…chiar doream sa aflu mai multe despre Sara….Dumnezeu este mare si lucreaza asa cum noi nici nu gandim….

    Răspunde
  4. VA multumesc tuturor ca sunteti alaturi de Sara cu gandurile voastre bune si cu rugaciuni!

    Răspunde
  5. Slava lui Dumnezeu. El lucreaza. Si mie mi-a cazut parul si am primit de recent o reteta de crestere a parului. Daca functioneza va voi informa. Important este sa aveti credinta, sa nu va temeti, si sa rostiti cuvantul:
    Nu voi muri, ci voi trai si voi povesti lucrarile Domnului.
    Eu cred ca Domnul nostru este viu si neschimbat, atotputernic vindecator.
    Multumiti pentru toate Domnului si El va lucra.
    Eu ii multumesc lui Dumnezeu ca pe mine m-a vindecat de inceput de ulcer duodenal, m-a scapat de la moarte de mai multe ori si mi-a dat viata vesnica, si o speranta, un viitor, o iubire mareata si multe am primit de la El…
    Voi marturisi mai multe din minunile Domnului in curand, si in limba romana si in engleza, la http://christ4allpeople.blogspot.com/
    Domnul sa va binecuvanteze. Sara este vindecata prin ranile lui Isus.
    Lucian

    Răspunde
  6. LUCINDA

     /  7 Februarie 2012

    ma rog in continuare pentru Sara si stiu ca atunci cand ne rugam noi nu zicem o poezie fara rost ci atunci cand ne rugam cerul se pune in actiune .caci noi ne rugam TATALUI caruia ii pasa de noi ,sufera impreuna cu noi si ne mangaie cum nimeni nu poate s-o faca.DOMNUL sa va dea puterea de a merge biruitori mai departe dragilor si el sa lucreze cu semne si minuni in mijlocul poporului sau .va imbratisez cu caldura.

    Răspunde

Lasă un răspuns

