Itsy Bitsy Spider

De curand au trecut pe la noi prietenii nostri Cristina si Roy, care locuiesc in Anglia. Cristina a fost  foarte draguta si mi-a cumparat de cateva ori jocuri educative si carti pentru S.,  din magazinele cu reduceri sau din charity shops. De data aceasta a adus niste jocuri superbe (pe care vi le voi prezenta in curand) si unele materiale educative pentru o prietena comuna, care face voluntariat la orfelinatul din orasul nostru. Am primit permisiunea de a le folosi si cu S. inainte de a le „preda”, asa ca profit si vi le prezint si voua.

Jocul urmator ar putea fi adaptat si acasa, cu un zar modificat, putin talent la desen si multa imaginatie. Este un joc bazat pe cantecelul Itsy Bitsy Spider, cu ajutorul caruia am facut o mica lectioara de engleza, am recapitulat 4 culori (rosu, galben, verde si albastru- si versiunea lor in engleza) si formele. El cuprinde 4 planse (formate fiecare din doua piese mari de puzzle),iar pe fiecare parte este un joc diferit.

Primul joc, cel cu forme (noi l-am simplificat foarte mult, dupa imaginatia mea, pentru ca ii lipseste foaia cu instructiuni: pur si simplu paianjenul se ducea la forma dictata de zar). Este un joc excelent pentru invatarea formelor, lui S. i-a prins tare bine:

  

Partea urmatoare cred ca se bazeaza mai mult pe cantecelul cu faimosul paianjen Itsy Bitsy, pentru ca are un sistem cu sageata rotitoare cu imagini de ploaie/soare (banuiesc ca atunci cand sageata se opreste pe soare, paianjenul urca, iar la ploaie coboara). Zarul este unul obisnuit, cu el se pot recapitula numerele:

Am jucat de doua ori jocul cu S., am incercat sa ii introduc si niste notiuni de engleza, dar castigul cel mai mare a fost recapitularea formelor pe care el tocmai le-a invatat (semicerc, romb).

E un super joc: dar nu ne invidiati, nu e al nostru, ci doar imprumutat :)!

Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. e un joc captinvat pentru copilasi. si pe R il atrag cele cu zar, cu pioni 🙂
    tocmai am comandat si eu al Julia niste jocuri, abia le astept!

    Răspunde
    • Si eu am facut ieri o comanda la Julia, dar pentru scutece refolosibile 🙂
      Despre jocuri, am impresia ca avem atat de multe, S. vrea doar sa se joace cu mine, aproape nimic nu il mai pasioneaza daca se joaca singur.

      Răspunde
  2. cand va mai creste se va juca mai mult singur 🙂

    Răspunde
    • Desigur, dar pana atunci, imi mananca urechile… Faza e ca a avut o perioada in care se juca singur si cate o ora, acum nu mai vrea!

      Răspunde
  3. Ramai optimista! R, in jur de 3 anisori a inceput sa se joace singur, fara sa ceara compania noastra. acum chiar nu mai avem treaba, in afara de jocurile care chiar se joaca in doi sau mai multi 🙂

    Răspunde
    • Speranta moare ultima, nu 🙂
      Faza e ca el a avut o perioada in care s-a jucat foarte frumos singur, se juca cate o ora si ceva si era excelent. Acum a revenit la mofturi.

      Răspunde

Lasă un răspuns

