Rostogoliri

Astazi Cati ne-a facut o bucurie mare: s-a rostogolit singurica de pe spate pe burtica!

De pe la 4 luni si jumatate reuseste sa se rostogoleasca de pe burtica pe spate, iar azi a reusit si invers…iar eu nici macar nu am fost acolo s-o vad. O lasasem pe pat, pe spate cu funduletul gol (doar doar s-ar mai ameliora iritatia, care nicicand n-a fost mai urata) si am gasit-o pe burtica, ca o broscuta (intoarcere completa!).

Tot la capitolul progrese trebuie sa trecem faptul ca reuseste sa tina in mana obiectele cateva secunde si a inceput sa se joace si cu piciorusele cand i le aducem in raza ei vizuala.  Se ridica 1-2 centimetri in cot, cand este culcata, si daca o luam de manute pentru a o aseza in fundulet, acum depune si ea efort sa se ridice.  A rezistat eroic la al doilea tratament cu injectii si antibiotic, si e din ce in ce mai prietenoasa si vrea sa fie bagata in seama cat mai mult 🙂

Bravo, Cati Capsunica!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. Bravo!!!
    sunt progrese importante!
    pentru iritatii eu foloseam crema verde la la Forever si spray-ul First, tot de la ei, ii puneam comprese cu fasa sterila imbibata in First si dupa aceea ii puneam pampers.
    si-a mai facut treaba si crema cu galbenele de la Topfer

    Răspunde
    • Claudia, asa e sunt progrese serioase- nu ma asteptam nici eu la ele atat de devreme (pentru diagnosticul ei). Cu produse Forever nu am incercat (nu am vreun distribuitor). Multumim de sfat!

      Răspunde
  2. ioana44

     /  7 Ianuarie 2012

    Ce dolofana s-a facut !Parca-i un pepenas rotund !.E superba si ma bucur ca esti fericita !
    Pentru iritatii am fost si noi la doctor si mi-a recomandat vechiul cutaden Nu stiu daca se scrie cu k sau C Dar in acel mom aveam acasa Nivea pt fundulet si a zis ca-i pot da si cu aceea ca are in compoz oxidul de zinc ce contine si cutadenul Ne-a trecut si de atunci dam cu nivea
    Pupici

    Răspunde
    • Multumim, Nico! Cutaden nu am incercat, dar cremele cu oxid de zinc nu isi fac efectul la Cati, am incercat multe variante foarte bune si eficiente la alti copii.

      Răspunde
  3. Draga de ea! E asa de simpaticuta, imi inchipui ce haioasa e cand se rostogoleste…
    Raluca, ia cu rezerva sfaturile mele, ca nu am experienta cu copiii, dar stiu de la o prietena mamica faptul ca ea a scapat de iritatia de scutec trecand pe scutece naturale sau nu stiu cum sa le spun, Alana (sper ca am retinut corect denumirea) de la DM si renuntand la servetele umede din comert.

    Răspunde
    • Multumim, Iulia! Deocamdata nu se rostogoleste dintr-un capat in altul al camerei, ci doar cate o rostogolire odata, dar tot e un pas urias inainte. Mersi pentru sfat, chiar o sa studiez problema cu scutecele refolosibile (doar ca noi nu avem DM in Piatra), ma gandesc la cele de panza. Cu srevetele o mai stergem, dar o si spalam dupa.

      Răspunde
  4. Bravo Cati! Si eu stiu de cremele cu oxid de zinc ca sunt foarte bune pentru iritatii. Eu cu D. nu am avut probleme majore. Iar stiu ca nidoflorul e bun. Cu el a scapat-o mami pe sora mea mai mica de iritatiile de scutec.

    Răspunde
    • Multu’, Cristina! Cum spuneam, cremele cu oxid de zinc (chiar si cele mai bune, Fissan sau Sudocrem) nu prea fuctioneaza. Singurul care a functionat a fost, intr-adevar, nidoflorul, dar acela e un cortizonic si trebuie folosit cu prudenta si pe termen scurt.

      Răspunde
  5. valentina

     /  7 Ianuarie 2012

    Felicitari pt progrese. Si Maria a avut probleme cu iritatiile si 2 luni am incercat tot ce se putea. I-au trecut cu nitrat de argint si tamponari cu violet de gentiana.

    Răspunde
  6. felicitari!
    faceti progrese 🙂
    tineti-o tot asa!!!!

    Răspunde
  7. Felicitari, puisor mic!! Iti dorim cat mai muuulte rostogoliri si multe progrese motrice:)

    Răspunde
  8. Tatiana

     /  7 Ianuarie 2012

    Felicitari pentru progrese! Cati Capsunica e o invingatoare si o demonstreaza in fiecare zi. Tine-o tot asa bombonica!In ceea ce priveste iritatia, noi am folosit o crema protectiva Weleda, nu stiu daca se gaseste la noi, pe M. il ajuta nespus in perioada dintisorilor, doar atunci aveam probleme de iritatie.

    Răspunde
  9. luminitamalanca

     /  9 Ianuarie 2012

    felicitari pentru progrese, la cat mai multe, si multa sanatate!

    Răspunde
    • Multumim mult, Luminita! Din pacate, Cati are iar febra, probabil a prin un virus 😦 Sper sa ii treaca repede si sa mergem din nou la kinetoterapie.

      Răspunde
  10. Roxana Rusu

     /  10 Ianuarie 2012

    Buna Raluca. Felicitari pentru progrese, Cati e o fetita puternica si tare frumusica.
    Raluca, jos palaria si ma inclin in fata ta!Te admir si esti inspiratia mea. Dumnezeu sa iti binecuvanteze familia.
    Pentru funduletul Ecaterinei, iti recomand Reviken. La baietelul meu, a fost singurul unguent ce a functionat.
    Multa sanatate va doresc!
    Cu drag, Roxana din Oradea.

    Răspunde
  11. sanatate Capsunicii!

    Răspunde

Lasă un răspuns

