Igienol

Inainte de Sarbatori primeam un e-mail care m-a surprins in mod placut: firma Igienol imi oferea un produs cadou pentru ca…le place blogul meu. Wow!

Ei bine, cu astfel de surprize cred ca m-as putea obisnui 🙂

Ce este Igienol? Un dezinfectatnt fara clor pentru suprafete si obiecte- omoara virusuri, bacterii, nu contine clor si spune ca poate fi folosit in siguranta pe orice suprafata din casa (plastic, lemn, metal, etc.). Ii cred, pentru ca nu am vazut sa fi alterat vreo suprafata la noi in casa (pentru orice eventualitate, se poate testa intai pe un colt). Se poate folosi diluat sau ca atare, si are un parfum placut. 

L-am primit la timp pentru mini-curatenia noastra de Craciun, si m-a motivat sa ma apuc mai cu spor de stres faianta, robinete, intrerupatoare, parchetul si altele… Am inceput sa curat si, cum a trebuit sa ating si locuri unde nu ajung de obicei, am observat pete pe care inainte nu le bagasem de seama, locuri ce se voiau curatate mai temeinic si mai ales, dezinfectate. Lucrul care ma bucura cel mai mult este ca pot dezinfecta cada de la baie suficient de sigur pentru ca Ecaterina sa inceapa balaceala, cand vom termina odata cu infectiile urinare.

Provocarea cea mai mare a fost bucataria, unde chiar era necesar sa degresez anumite zone- si acum se vede diferenta.

A…si cand ai un baietel care tocmai e in plin proces de potty training, un dezinfectant sigur pentru parchetul de lemn e super folositor!  

L-as mai cumpara daca se termina? Da, cu siguranta. Aveam diverse produse de curatare, dar nu un dezinfectant, mai ales unul sigur pe orice suprafata. Eu sunt multumita de el.  

Acest review este onest, exprima parerea mea personala si nu am fost platita pentru a-l face (dimpotriva, eu m-am oferit sa il prezint dupa testare).

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. suna interesant 🙂
    eu folosesc Triumf (8 ron la Carrefour) si e super ok; aveam amri probleme cu baia si bucataria mai ales din cauza apei dure (se depune rau de tot), plus faianta trebuia spalata des, cabina de dus si oglinzile erau o nenorocire 😦
    voi incerca si produsul de care vorbesti tu sa vad cum e 🙂

    Răspunde
    • Antoaneta, eu nu am Carrefour prin preajma, foloseam si eu chestii no name de la Kaufland, Billa, etc- si erau super ok. Acum folosesc un fel de crema de curatat de la Sano (si mai tine de multa vreme, sunt foarte multumita de ea), dar produsul acesta de la Igienol ma incanta nu neaparat pentru latura de curatenie (desi am vazut ca degreseaza deestul de ok), cat pentru partea de dezinfectare. EU nu am avut pana acum ceva cu care sa pot spune ca dezinfecteaza olita, podelele, faianta, etc. Nu stiu insa sa iti spun cat costa…

      Răspunde
      • uite, am primit o lamurire cu privire la pret: „Pentru a putea raspunde pe blog cu privire la costul unei sticle de Igienol, pot sa iti spun ca pretul este in jur de 12 lei si poate fi gasit in hypermarketurile Auchan, Cora, Carrefour si Real. Exista 2 sortimente si in varianta cu puf-puf (trigger). :)” Sper sa fie de folos!

        Răspunde
  2. razadesoare

     /  6 Ianuarie 2012

    Raluca ,felicitari!Si poate data viitoare primesti pentru un an intreg!

    Răspunde
    • O…nu aspiram la asa ceva 🙂 Si cadoul acesta a fost neasteptat si surprinzator, oricum, multumesc, Adela!

      Răspunde
  3. suna f interesant! o sa-l incerc si eu!

    Răspunde
  4. chiar l-am cumparat si mi se pare foarte bun! nu stiu eu cat dezinfecteaza, ca nu am detector de bacterii, insa suprafetele raman lucioase si frumoase

    Răspunde

Lasă un răspuns

