Baloane umplute

Ieri am avut nevoie ca S. sa stea cuminte si preocupat pe podeaua bucatariei cat timp faceam curatenie in partea de gatit. Atunci am pus la bataie ideea-ideilor gasita pe net in ultima vreme (am gasit-o pe un super blog, spre care voi pune link de indata ce imi amintesc care e 🙂 ).

Aveti nevoie de:

  • baloane
  • o palnie
  • umplutura: orez, linte, gris, nisip, diverse granule marunte

Copilul trebuie sa umple baloanele cu diversele ingrediente- se fac cate doua din fiecare. Apoi, cu ochii inchisi incearca sa le potriveasca pe perechi, pipaindu-le.

S. doar a umplut baloanele cu nisip granulat, golindu-le apoi in morisca. Activitatea i-a placut foarte mult, deci o vom repeta si in varianta pe perechi.

Activitatea este foarte messy, deci va sfatuiesc sa o faceti exact inainte de curatenia generala pe care o planuiti, altfel va va frustra faptul ca trebuie sa aspirati temeinic dupa. La mine era necesar sa aspir, deci nici o frustrare :).

Spor la joaca!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. super interesant! cred ca ii tine ocupati
    am facut si eu cu R asta vara ceva asemanator, dar fara baloane 🙂
    cred ca tot la tine am vazut, ati avut voi o activitate cu morisca, nu?
    i-am cumparat morisca si nu am reusit sa o folosim cu nisip (n-am avut decorativ) si am folosit-o cu apa

    Răspunde
    • O, da, morisca aia a folosit-o foarte des- si cu apa, nisip, orez, orice fel de granule (nu recomand gris pentru ca lasa un praf alb inecacios in atmosfera). Noi folosim nisip decorativ pentru ca s-a intamplat sa avem niste cutii, si cum iesirile mele din casa sunt destul de limitate, trebuie sa folosesc orice resurse am la indemana 🙂

      Răspunde
  2. F interesant!Vom incerca si noi, chiar daca suntem mai maricuti…parca avem si noi o astfel de morisca…..trebuie sa o caut prin jucariile pentru plaja.

    Răspunde
    • Cel putin in baie, cu apa, la noi e distractie mare cu morisca asta- dar am incercat cu diverse chestii mai „prafoase” si merge.

      Răspunde
  3. cred ca s-a distrat…..uite ca mi-ai dat o idee buna; de obicei, foloseam morisca afara la nisip,dar acum e ud si nu merge asa ca voi incerca si alte variante 🙂
    mersi

    Răspunde
  4. razadesoare

     /  5 Ianuarie 2012

    Pentru copii mai marai puteti folosi faina alba si balonul se indeasa bine cu faina.Il innodati la capat si balonul astfel obtinut se poate „modela”.I se pot face diferse chipuri ,urechi etc.
    Am facut chestia asta cu grupa pregatitoare si copiii au fost foarte incantati.Cu ale mele acasa nu stiu cand voi avea curaj sa fac cu faina.POate la vara afara!

    Răspunde
    • CE idee faina, Adela, cred ca fac si eu unul pentru S., dar sa gasesc un balon mai solid, astea sunt cam subtirele.

      Răspunde
  5. Raluca, de unde ati cumparat morisca? E o idee excelenta!!!

    Răspunde
    • Morisca am luat-o intr-un set de jucarii pentru nisip, la fostul Plus am impresia. S. s-a jucat foarte mult cu ea. O recomand din plin!

      Răspunde

Lasă un răspuns

