Zaruri de poveste

De la prietena noastra Mihaela, S. a primit tot cu ocazia Craciunului un super joc. Este vorba despre 10 cuburi mici de 2/2 cm, care au pe fiecare fata cate o imagine. arunci cubul ca pe un zar, vezi ce imagine pica si inventezi o poveste. Posibilitatile sunt limitate doar de imaginatia si creativitatea ta. Copilul are o noua poveste ilustrata in fiecare zi.

 Daca va spun ca jocul a fost conceput si confectionat de Mihaela insasi, care ne-a mai cadorisit in trecut si cu acest super set de cifre magnetice, cred ca veti fi de acord cu mine ca merita sa-si deschida un magazin on line cu astfel de jocuri educative. Eu una i-as fi clienta fidela!

Multumim, Mihaela si Teo!

Articol următor
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. cred ca ar avea doua cliente in cazul acesta :))
    referitor la povesti, noi ne alegem cate o poveste, luam jucarii de plus (trebuie sa le putem folosi la ceva din moment ce avem multe primite de cand era Daria mica) si le folosim pe post de personaje…astfel ne cream propria poveste cu replici si distractia e in toi 😀

    Răspunde
    • Da, si eu cred ca ar avea multe cliente- e o tipa super si are niste rezultate extraordinare cu fetita ei, care e mai mica decat S. cu 6 luni.
      CAt despre povesti, sunt atatea moduri de a le spune (cum bine zici si tu)…timp si rabdare imi trebuie 🙂

      Răspunde
  2. Foarte ingenios! Imi place mult ideea!

    Răspunde
    • Cred ca se poate improviza cu orice fel de cuburi ilustrate, de pilda, dupa ce am vazut zarurile, mi-am adus aminte ca si eu aveam niste cuburi cu imagini, dar mu imi trecuse niciodata prin cap sa spun povesti cu ele.

      Răspunde
      • ALTE IDEI: Am putea face niste zaruri din carton si sa schimbam, la un anumit interval, imaginile.
        Sau un zar sa aiba desenate (nu si colorate) piese de imbracaminte (bluzita, rochita etc), altul niste pete de culoare (cate una pe fiecare parte), altul un animalut (pisica, urs, catel). Copilul repete (sau invata, dupa caz) culorile, animalutele, imbracamintea: „Ursuletul are o bluza albastra.” sau „Pisica a cumparat o rochita galbena.” etc.
        Poate fi folosit si la exemplificat propozitii formate din 3 (sau alt numar de) cuvinte, la invatat engleza si, daca ma gandesc bine, ceva asemanator am folosit cu copiii la matematica – doua zaruri, fiecare avand scrise niste numere; copiii rostogoleau zarurile si apoi faceau calcule cu cele doua numere aparute: adunari, scaderi, inmultiri si, unde se putea, impartiri.

        Răspunde
        • Dana, ai dreptate, uite ceva de genul asta vazusem eu si mi s-au parut tare interesante- http://www.educationcubes.com/.
          Si din experienta mea, cam toate jocurile astea simplute pentru toddlers pot fi adaptate cu copii mai marisori la engleza, matematica, etc. SI de ce nu? Irina de la Dulce Casa povestea ca ar fi fost mult mai usor pentru fetita ei cea mare daca ar fi stiut sa citeasca bine in clasa I. Cred ca e valabil si pentru mate, engleza…

          Răspunde
  3. Asa se intampla de multe ori: avem diverse jocuri si uitam de ele ori credem ca inca nu sunt potrivite pentru varsta piticilor nostri, e nevoie, uneori, de un mic imbold ca sa ne aducem aminte de ce e important: sa ii invatam lucruri noi 🙂

    Răspunde
    • Da, de multe ori colind site-urile cu jucarii numai ca sa ma inspir- vad ceva asemenetor cu ce mai am eu prin casa si atunci scot din dulap si ne jucam cu jucaria de mult uitata…

      Răspunde
  4. uite de asta ma bucur eu cand imi fac timp sa citesc in blogosfera ….invat mereu ceva nou, ma inspir….mersi,fetelor pentru idei! pupici 🙂

    Răspunde
  1. 10 cuburi de poveste « doua fete cucuiete
  2. Cuburi/zaruri cu personaje preferate « pitici dar voinici
  3. Dar din dar….de la Mihaela « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

