Carti de joc de la editura Gama

De Craciun, S. a primit de la prietenele noastre Mihaela si Teo un pachet de carti de joc de la ed. Gama- Primele cuvinte. Sunt un set de carti cu imagini, sub care este scrisa denumirea obiectului/animalului respectiv. Ele se grupeaza pe categorii: baie, bucatarie, dormitor, sufragerie, animale de la ferma si animale de la zoo.

 Pentru inceput, am trecut cu S. prin toate cartile si le-am grupat pe categorii. M-am bucurat ca a nimerit 98% dintre ele (a mai pus cate un animal domestic la zoo sau invers), insa cel mai mult mi-a placut ca a fost provocat sa rosteasca cuvinte. In seara in care am jucat jocul, S. a spus cateva cuvinte pentru prima oara, si a avut ocazia sa le si repete (de pilda, „ferma”, „zoo”).

Mi-a placut jocul atat de mult incat am intrat fuguta pe site-ul editurii Gama si am comandat si alte pachete de carti de joc educationale din colectie. Multumim, Mihaela si Teo!

Articol anterior
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. sunt super utile jocurile editate de Gama 🙂
    noi avem cartile d ejoc pentru citire,matematica si Daria invata sa citeasca cu ajutorul lor
    de asemenea, am cumparat cartile dedicate copilasilor care invata sa citeasca si sunt foarte bune; iti recomand sa cumperi toata gama pe masura ce S. creste si vei fi incantata de ele si de rezultatele obtinute 🙂

    Răspunde
    • Da, desi am zis ca nu mai cumpar carti, astea mi se par chiar educative, sigur i le iau si eu pe parcurs! Merci de pont!

      Răspunde
  2. Laura Frunza

     /  9 Ianuarie 2012

    Le stiam si eu de ceva vreme, dar nu le-am cumparat pana acum. Am observat ca Elizei ii place mult sa se joace cu cartonase (am un set de retete la cutie si adora sa se joace cu ele), asa ca sigur i-ar placea seturile de la Gama.

    Răspunde
    • Tocmai am primit si celelalte seturi comandate- Capitale si tari, Invatam sa citim, Orasele Romaniei si cel pentru invatarea limbii engleze (pe care planuiesc sa il dau cadou). Mi se par excelente, un mod grozav de a invata geografia de exemplu, sunt atatea chestii pe care nici eu nu le stiu si cred ca ar putea fi mai usor de invatat prin joc. Bine, sunt potrivite copiilor de la grupa pregatitoare in sus. Oricum, sunt incantata de ele (le pastrez pentru S., dar sigur voi mai comanda pentru a le face cadou).

      Răspunde
  3. valentina

     /  16 Ianuarie 2012

    Am cumparat si noi setul de carti Primele cuvinte dar si cel cu Cifrele. Elenei i-a placut sa se joace cu ele. De asemenea i-am luat tot de la editura Gama niste fise din seria Scrie si sterge si e de asemena incantata de ele, ii place mai ales ca dupa ce face activitatea de pe fisa respectiva mai si deseneaza cate ceva si apoi neaparat sterge. Contin 40 de fise si o carioca ce se poate sterge. Noi am luat Matematica pt 3-5 ani, dar sunt mai multe variante.

    Răspunde
    • Vali, eu am primit laminator de ziua mea (care nu a fost inca 🙂 ) si i-am facut lui S. fise de genul scrie si sterge, chiar cu George Curiosul, ca tot pomeneai de el pe copilul.ro :). Cred ca se merita un laminator, mai ales daca e copilul incantat de activitate. O sa ma uit si eu peste cele de la ed. Gama.

      Răspunde
  4. valentina

     /  17 Ianuarie 2012

    Sunt invidioasa. Stii cumva cat a costat? Si eu ma gandesc mai demult sa-mi cumpar, dar ma gandeam daca nu sunt scumpe foliile pentru laminat. Poate imi dai tu mai multe detalii.

    Răspunde
    • Laminatorul a costat 70 de ron, de la Lidl, si cate 10 folii A4, 10 A5 si pentru legitimatii incluse in pret. Si nu cre ca vor costa o avere dupa aceea.
      Avand in vedere ca am comandat odata (mea culpa) o foaie laminata de la Furnissa cu vreo 14 lei, cred ca un laminator isi face banii. Nu l-am socotit nicodata o necesitate absoluta, dar sotului meu ii place sa imi faca cadou chestii electonice 🙂 si l-am capatat in contul zilei mele de nastere, care va sa vina 🙂

      Răspunde
  5. valentina

     /  18 Ianuarie 2012

    Super. O sa caut si eu, poate mai gasesc la pretul asta.

    Răspunde
    • La Lidl, apar uneori in oferte- mi s-a parut un pret bun, mai ales ca e timpul sa incepem si noi cu fisele, daca vad ca ii plac. Cateva minute la cateva zile face el din proprie initiativa si cu placere.

      Răspunde
  6. valentina

     /  18 Ianuarie 2012

    Am gasit un site interesant, poate stiai deja de el. Are multe activitati si su si demonstratia video.
    http://www.childcareland.com

    Răspunde
  7. ce idee buna: laminator! bravo,raluca 🙂

    childcareland este un site interesant, am intrat si eu si au activitati frumoase pentru diferite varste

    Răspunde
    • Da, am facut o categorie de resurse, sigur e vor fi de ajutor si cred ca voi adauga la ele, incepem si noi sa printam de zor,vad ca ii place.

      Răspunde

Lasă un răspuns

