Carti de joc pentru pitici

S. a primit in perioada Craciunului mai multe tipuri de jocuri cu cards, iar eu sunt incantatat de toate. Un set dintre acestea vreau sa vi-l arat acum, urmand a le prezenta in curand si pe celelalte:

Setul contine 3 pachete: unul este clasicul joc de carti, dar ilustrat pentru copii. Altul este un fel de memory game cu animale:

Cel de-al treilea, favoritul meu, pe care il pot folosi atat cu elevii mei (o unealta excelenta pentru profesorii de engleza) cat si cu S., vizeaza doua aspecte: familia si meseriile (in plus si genitivul limbii engleze). Practic perechile se fac in functie de meserie- de pilda Policeman- si avem acolo Policeman, Policeman’s wife, daughter and son (fiecare cu numele lui si costumatia specifica). Jocul mi se pare avansat pentru S. tocmai din pricina faptului ca sunt multe carti-chiar si sortarea lor pe perechi, nu neaparat jocul in sine (care banuiesc ca e un fel de Popa Prostul). A reusit totusi sa le treaca in revista si sa alcatuiasca familiile, dar cred ca in viitor va profita si mai mult de el.

Mi se par niste excelente jocuri de calatorie sau de jucat in familie si sunt sigura ca vom profita mult de ele.

Articol următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. sunt foarte interesante! unde le-as putea gasi?

    Răspunde
    • Noi le-am primit, nu le-am cumparat, si cred ca au venit din Anglia. Incep sa prezint si unele pe care le poti lua din Romania.

      Răspunde
  2. multumesc frumos!
    le stiu pe cele de la Gama. acestea ma interesau tocmai pt ca sunt in engleza

    Răspunde
    • La Gama e un set de invatare a lb engleze. PE acestea le-am primit de la tatal meu care le-an primit de undeva din Anglia, deci nu cred ca le gasesti in Romania 😦

      Răspunde
  3. multumesc frumos! acum am vazut ca au si in engleza

    Răspunde
  4. Octi

     /  16 Iulie 2012

    pentru ce varsta sunt?

    Răspunde
    • PE ele scrie 3+, dar pot fi adaptate si unor copii mai mici- cum ar fi jocuri de memorie, de asociere sau de numarare. Multumesc ca mi-ai amintit de ele, le-am scos sa le folosim 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

