3 in 30

La inceput de an, imi propun sa fac o schimbare in viata mea (ce original!). De fapt, 3 schimbari. Timp de 30 de zile, imi propun sa implementez 3 obiceiuri bune in viata mea/noastra. La sfarsitul celor 30 de zile voi impartasi cu voi succesul sau, dimpotriva, imi voi face mea culpa. Dar voi persevera si in urmatoarele 30, pana cand cele 3 obiceiuri prind radacini si trecem mai departe la alte 3.

Cele trei obiceiuri:

  1. 30 de minute cu Dumnezeu in fiecare zi.
  2. 30 de minute pe bicicleta de camera in fiecare zi.
  3. Cina in familie in fiecare zi.

Daca va place ideea si va simtiti provocate, hai sa facem un linky party. Nu stiu exact cum se face 🙂 , poate daca imi lasati un link cu postarea despre acest subiect de pe blogul vostru, voi face o lista finala la sfarsit de luna.

Ianuarie

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Mi se pare o idee extraordinara!!!

    Răspunde
    • Atunci te astept cu un link la linky party 🙂
      Eu imi propun ca in fiecare luna sa imi evaluez scopurile si implinirea lor, sa adaug si alte obiective din lista rezolutiilor mele de 2012, asa ca lista si invitatia raman deschise tot anul.

      Răspunde
  2. luminitamalanca

     /  5 Ianuarie 2012

    sa te ajute Dumnezeu sa-ti iasa!

    Răspunde
  3. E deja jumătatea lunii când citesc acest post 🙂 Dar pot spune că am intrat și eu în „cursă” Noi avem obiceiul să luăm de obicei prânzul împreună (eu niciodată nu mănânc la prânz până nu vine soțul meu acasă), deoarece seara el lucrează trei zile pe săptămână. Doar propunerea cu sportul…sunt mai slabă acolo. Nu am bicicletă de cameră, dar pășesc destul de mult cu bebe pe afară, dacă este zi frumoasă. Timpul devoțional îl am la ceașca mea de ceai de la amiază când cei doi „bărbați” sunt la somn 🙂 SUnt clipe minuntate pe care trebuie să le aibă orice lady, pentru că le merită! 🙂

    Răspunde
    • NIco, nu trebuie sa fie rezolutiile mele. Pur si simplu te gandesti tu la 3 lucruri pe care vrei sa le implementezi in viata ta luna aceasta (3 obiceiuri bune, 3 chestii care ai vrea sa se intample), si la sfaritul lunii, ori scrii o postare, ori imi scrii un comentariu, iar eu fac o lista cu toti cei care participa, si punem link fie la blogul tau, fie la postarea respectiva din blog. Un fel de linky party, varianta handmade 🙂 )

      Răspunde
  4. ce fain, Raluca! succes!:)

    Răspunde
    • Multumesc, sper sa si iasa. Sunt schimbari mici, dar ma ajuta sa fiu mai organizata si mai responsabila cu timpul. La sfarsiutl lunii va spun ce am reusit sa fac, si ce nu.

      Răspunde

Lasă un răspuns

