Sortare cu nuci si alune

Uneori trebuie sa imi pun toata creativitatea la bataie pentru a-l tine pe S. ocupat (si nici asa nu reusesc). Cum in ultimele luni am neglijat cumva activitatile educative (si din cauza refuzului lui, dar mai ales a lipsei mele de organizare si energie), am pus mai mult accentul pe joaca, creatie, explorare.

Din cand in cand incerc sa mai resuscitez cate o activitate ce avusese candva succes la noi, cum sunt cele de sortare. Ca sa fie mai interesanta, caut alternative originale, si cand am vazut punga cu alune asortate de la Kaufland m-am gandit ca ar prinde:

S. trebuie sa separe continutul in alune caju, alune de padure, nuci si migdale. Partea proasta e ca nu am avut suficient timp sa ii explic diferentele, si a cam incurcat alunele caju cu migdalele (neprajite, au aceeasi culoare). Partea buna e ca mai avem o punga, deci o noua sansa 🙂 !

Spor la joaca si voua!

Articol anterior
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Raluca, tot prin blogurile de economisire am gasit ideea de busy bag, pe care tu ai aplicat-o de fapt aici.

    O serie de cutii cu diverse lucruri de facut, care sa ii tina ocupati pe cei mici, dar sa le si dezvolte aptitudinile.

    UIte, poate mai gasesti idei:

    http://moneysavingmom.com/money-saving-mom-search-results?cx=007411191005105397513%3Aunk5vrqj0se&cof=FORID%3A11&ie=UTF-8&q=busy+bag&sa=Search&siteurl=moneysavingmom.com%2F

    Răspunde
    • Iulia, ce coincidenta! Chiar azi cautam dupa buzy bags, dar pe alte bloguri 🙂 Merci mult pentru link, poate fac si eu cateva si fac si o postare despre asta.

      Răspunde
  2. Adina B

     /  30 Decembrie 2011

    Tu Raluca, mi-ati facut asa o pofta cu alunele alea … ca primul lucru ce l-am luat din Real in seara asta, a fost un punga de aia plina cu de toate!! Alunele caju sunt preferatele mele, de departe!

    Răspunde

Lasă un răspuns

