Toba

Cand i-am prezentat lui S. instrumentele cu imagini si fragmente muzicale, asa cum va povesteam aici, el a decretat ca ii place toba. Din pricina asta, cand a primit de la fratele meu o toba africana autentica (pe care bineinteles nu o poate aprecia la adevarata ei valoare), a fost mai mult decat incantat.

El stie cel mai bine cum se canta cu ea, mama nu bate cum trebuie!

O primeste mai rar, pentru ca imi dau seama ca mai tarziu, cand va fi mai mare, o va putea valorifica mai bine. Acum trece printr-o perioada distructiva specifica toddlerilor, iar noi incercam sa salvam toba.

De cand era micut am incercat sa il invat despre instrumentele muzicale, desi nu da semne ca ar avea vreo inclinatie in acest domeniu. Noi am abordat subiectul in felul acesta . A facut cunostinta cu pianina in casa bunicilor si cu chitara prin intermediul Irinei, prietena noastra pe care S. o iubeste mult, si care e o maestra a cantecului. Pe mine insa nu ma lasa sa ii cant, are gusturi bune baiatul 🙂

De Craciun, i-am propus sa il invat o colinda. Mi-a spus, cam trist, ca el nu poate, dar ca va canta la toba in schimb…

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

