Gift in a jar…

…sau „cadoul din borcan”.

Vazusem de multe ori ideea de cadou intr-un borcan, dar de fiecare data era ceva culinar- ingredientele pentru prajiturele sau pentru o supa, de pilda.

Nefiind un talent la bucatarie, nu am incercat niciodata asa ceva. Am facut insa o „dulceata” speciala cand tatal meu a implinit 56 de ani- am scris 56 de motive pentru care il apreciem pe bucatele mici de hartie, pe care le-am rulat foarte strans si le-am pus intr-un borcanel simpatic. Acestuia i-am facut apoi, peste capac, o acoperitoare rosie legata cu o panglica draguta, de care am atasat o eticheta . Voila…un dar frumos pentru o persoana speciala, care are de toate, spune ca nu ii trebuie nimic si este foarte greu de cadorisit!

Am dat de curand peste aceasta postare, unde sunt exemplificate mult mai multe idei de daruri „la borcan”, foarte usor de pus laolalta si de adaptat oricarei sarbatori sau aniversari. Cu siguranta multe dintre cadourile mele de anul viitor vor arata asa, e nevoie doar sa incep sa colectionez borcane. Cu cat mai variate si mai simpatice, cu atat mai bine, fireste!

Ce puteti pune la borcan?

  • mici ornamente de Craciun;
  • ingredinete pentru un fel de mancare sau un desert, asezate in straturi;
  • ustensile de cusut pentru o pasionata de lucru de mana;
  • chestii utile pentru arts&crafts pentru copii (culori cerate, carioci, creioane, pompoane, lipici cu sclipici, pipecleaners, etc.)
  • mici lumanari, sapun, sampon, sare de baie sau bilute parfumate, ca pentru o seara de relaxare cu o baie fierbinte;
  • diferite tipuri de ceai;
  • bomboane si dulciuri micute de toate felurile;
  • pliculete de cafea, cappucino, ness sau ciocolata calda;
  • mostre cosmetice- mie imi plac mostrele cosmetice, si daca puteti sa colectati mai multe peste an, sa le puneti intr-un borcan frumos etichetat, ar fi un cadou super pentru o mamica care uita sa se mai si rasfete din cand in cand.
  • mici cosmetice- in acelasi spirit, chiar si pentru o proaspata mamica ce trebuie sa isi redescopere feminitatea, ar fi ideal un borcan cu o oja frumoasa (daca foloseste), un lipstick, un gloss, un mic parfum…sunt chestii care nu costa o tona dar make a diffrence

Lista ramane deschisa. Cat mai multe idei creative va doresc!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Și mie îmi plac nespus borcanele! Eu le mai transform în suport de creioane pe cele drăguțe. Pun în jurul lor o hârtie colorată drăguță (sau șervețel), o leg cu o panglicuță colorată de cadou, și gata…foarte simplu și ieftin 🙂
    Mulțumim Raluca!

    Răspunde
  2. ioana44

     /  29 Decembrie 2011

    Buna .de 1 ora cred …caut adresa ta de e-mail pe care mi-ai lasat-o atunci .Am avut o problema si a trebuit sa sterg tot .Poti te rog sa mi-o mai dai inca o data?Stiu ca mi-ai postat-o undeva dar nu reusesc sa dau de ea .Mersi mult si multi pupici pentu voi si pentu pitici!

    Răspunde
  3. ioana44

     /  29 Decembrie 2011

    Dupa inca 1 ora de cautat prin blogul tau am reusit s-o gasesc .Uf …Din pacate s-a trezit K si azi am pierdut sansa de a mai putea sa-ti scriu .Maine dimineata iti scriu sigur .Promit .De altfel singurele momente cand reusesc sa fac ceva fara sa ma deranjeze ,,teroristul ”asta mic sunt intre 5-8 dimineata cand sunt cu ea acasa .Multi multi pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

