Cookies

Cand prietena mea Sue a plecat inapoi in America, tare rau mi-a parut. Sue este inca pentru mine inspiratia nr.1 in materie de homeschooling, homemaking si homebaking. La ea am vazut prima oara ca o casa se poate decora extraordinar de frumos chiar si cu resursele putine din Romania (mie cel mai mult mi-au placut in State interioarele, si mi-a ramas inima la mobilele fantastic de frumoase pe care le-am vazut acolo). La ea am vazut „de aproape” primii copii homeschooled. La ea am mancat cele mai bune prajiturele din viata mea…

Cand Sue a plecat in America mi-a lasat mie cutia magica de tabla albastra, in care aducea de fiecare data cand venea la noi cele mai gustoase cookies si brownies de pe pamant. Era o traditie, era un souvenir de pastrat in buzunarul sufletului. De atunci, mi-am dorit sa pot face si eu prajiturele pe care sa le pun in cutia albastra. A fost, de altfel, si una din dorintele pentru Craciunul acesta.

Si am reusit! Reteta am luat-o din bucataria lui Teo, a iesit delicioasa si sotul meu a fost foarte incantat- a spus ca simte si el cu adevarat ca e sarbatoare 🙂 . O recomand din toata inima.

Si va marturisesc ca am fost fericita toata seara, ce fac prajiturelele din om!

Articol anterior
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. si noi am facut cookies pentru Mos Craciun, au fost delicioase.Mai a aluat pentru o tura ). Cutia e superba, intentionez sa-mi achizitionez si eu vreo doua, ca sa fac prajiturele in cantitati mai mari.Craciun fericit!

    Răspunde
    • Irina, cutia e foarte frumoasa si e luata din Metro, din Romania, acum mai multi ani- cred ca avea un cozonac inauntru. Dr. Oetker are acum niste cutii superbe, dar sunt mai mici. Cred ca se gasesc foarte frumoase si goale.

      Răspunde

Lasă un răspuns

