Felicitari facute de micuti

S. trebuie sa se obisnuiasca si sa daruiasca, nu numai sa primeasca. La varsta lui, ceea ce poate face (cu ajutor) pentru bunici sunt felicitarile. Sa nu uitam ca parintii nostri nu ne-au acordat atata atentie, si nu prea s-au bucurat de creatiile noastre facute cu maini micute. Pentru ei, o felicitare cu amprenta mainii nepotului va fi ceva surprinzator si cu valoare sentimentala.

Astazi am facut cu S. felicitari, pentru fiecare pereche de bunici si pentru unchiul sau. Am folosit finger-paint verde, guase, abtibilduri si cartoane reciclate, plicuri colorate, etc.:

Amprenta manutei se vroia a fi un brad: pe unul l-am decorat cu abtibilduri sclipicioase, pe unul l-am lasat asa cum era (se plictisise de decorat), iar unul e un brad nins si cu luminite galbene. Felicitarea cu inimioara rosie e pentru tati:

Pentru cartonul felicitarilor am folosit coperti reciclate de la prospecte si mape publicitare, pe care le adun de multa vreme pentru diferite proiecte de arts and crafts. Cartoanele sunt de buna calitate, si cred ca am reusit sa le potrivesc cumva. Nu e perfect (ce e desavarsit pe lume: 🙂 ), dar e o chestie dulce de pus in cadourile bunicilor si, mai ales, de pastrat in timp.

Eu sunt incantata de micile imperfectiuni realizate de noi astazi, sper ca vor fi si destinatarii lor. Ma bucura mai ales faptul ca S. a participat activ la realizarea lor. Am impresia ca arata mai bine in realitate decat in poze.  Spor si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Dar chiar sunt încântătoare felicitările! Sincer, aș fi și eu încântată să primesc așa felicitare! Ieri ca puiul meu să stea cuminte că am muuuuuultă treabă pe cap, i-am pus bombonele colorate pentru ornat torturi într-un recipient de plastic transparent, și i-am dat o lingură și încă un recipient de plastic transparent. Pe lângă faptul că și-a antrenat motricitatea mâinii, a avut de lucru vreo oră jumate mutând bombonelele dintr-un recipient în altul, și culegând pentru a le degusta! Evident că după o oră jumate,..erau o droaie de bombonele în toată bucătăria 🙂 !!!

    Răspunde
    • Multumim pentru aprecieri, Nico! Nu e prea tarziu sa faceti si voi- si bravo pentru micutul G., care face progrese zi de zi!

      Răspunde
  2. Oo,deja va pregatiti,bravo!felicitari originale!

    Răspunde

Lasă un răspuns

