Shhhh…..

…hai repede! Mami nu e la calculator asa ca profit eu, Baietelul de argint, sa va arat ceva grozav!

Aseara, la noi in sufragerie s-a intamplat un lucru extraordinar! Tati a adus badu maaaaiaaa, si l-a montat. L-am ajutat pe tati sa puna instalatia. Am ajutat-o pe mami sa puna globurile: cand ii dadeam eu globurile din cutie si ea se urca pe un scaun pentru a le pune in brad, cand ma cocotam eu pe scaun si ii porunceam mamei sa-mi dea globuri. Da, mie mi se pare ca globurile stau cel mai bine agatate de beculetele de la instalatie, si daca se poate, trei pe-un beculet!

Am pus beteala, am distrus niste ornamente vechi de peste 30 de ani…lasa ca e bine pentru motricitatea fina, asa zice mami 🙂 (ce-o fi insemnand asta!), iar apoi am chemat-o pe surioara mea Cati sa vada si ea badu maaaaiaaa.

Si cine credeti ca e acum stapanul instalatiei din pom? TU (adica, eu)!

O-o! Vine mami- va las. Pa-pa!

Articol anterior
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Ce baietel simpatic si ce talent de povestitor …!!!
    Si poza e minunata, sunt foarte scumpi amandoi, atat S. care ii arata un glob surioarei lui, cred, cat si Cati, cu privirea aceea … , deja mi-e dor de momentele cand fetita mea era bebelus, acum e maricica, are aproape doi ani, nici nu stiu cand a trecut timpul!

    Craciun Fericit va dorim si un An Nou cu sanatate si bucurii!

    R.

    Răspunde
    • Asa e Ramona, trece timpul repede, repede- iti dau o solutie pentru dor: mai fa un bebe 😀 😀 😀
      Sarbatori fericite si voua!

      Răspunde

Lasă un răspuns

