Decoratiune la oglinda

Cu doua stele mai mari cumparate de la acelasi magazin second hand de care va povestesc deseori (si pe care il voi pomeni si de Paste, pentru ca de acolo mi-am facut un stoc serios de decoratiuni specifice), si cu niste beteala verde (care nu ajungea niciodata in brad), am decorat oglinda din hol:

Mie mi se pare ca arata mai bine in realitate decat in poza, desi nu pot spune ca e decoratiunea ideala- poate niste panglici late de sezon ar fi mers mai bine in loc de beteala. Sper sa va inspire!

Articol următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Niste margele sau o instalatie !Eu mi-am pus pe dulapurile de la bucatarie!

    Răspunde
    • Da, e o idee, la oglinda nu merge instalatia pe motiv de lipsa de priza 🙂 DAr ma uit dupa margele pentru anul viitor.

      Răspunde
  2. luminitamalanca

     /  21 Decembrie 2011

    buna ideea, avem si noi oglinda, facem si noi ceva! pup

    Răspunde
  3. Cristina T.

     /  21 Decembrie 2011

    buna idee. cred ca ar merge si ceva rosu pe langa …
    Unde este acest second-hand?

    Răspunde
    • Da, cred ca ai dreptate, e cam fad fara ceva rosu- sa vad daca mai gasesc in timp util. Magazinasul e in Piatra Neamt- locuiesti si tu aici?

      Răspunde
      • Cristina T.

         /  21 Decembrie 2011

        Nope! eu sunt din Iasi. Credeam ca si tu …
        blogul tau este o sursa de inspiratie pentru mine. am un bebelus de 2 luni si sunt in cautare de informatii pentru educarea lui.
        Multumesc pentru toate informatiile pe care le impartasesti cu noi.

        Răspunde
        • Ei…Iasul e la o aruncatura de bat distanta de Piatra 🙂
          Ar trebui sa scriu mai multe despre bebelusi atunci?
          Am gasit si ceva rosu pentru decoratiunea mea 🙂

          Răspunde

Lasă un răspuns

