Castigatorul concursului aniversar

Dragii mei,

Comentariile si aprecierile voastre m-au bucurat si m-au incurajat tare mult. Asa cum am spus, eu sunt cea mai castigata, cunoscandu-va pe voi. Imi pare rau ca nu pot trimite un premiu fiecaruia dintre voi, am lasat sortul sa aleaga, prin manuta lui S.

Si darul merge la…Claudia!  Biletelul castigator:

Claudia, te rog sa imi trimiti adresa ta pe caietpentrucasamea@yahoo.com . Sper sa va placa si sa va fie de folos carticelele!

Articol anterior
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Felicitări Claudia! Să le folosești cu bucurie împreună cu bebe tău! 🙂

    Răspunde
  2. multumesc mult de tot!
    cu siguranta vom folosi cartile!!

    Răspunde
  3. am primit cartile si cadoul 🙂 R a fost foarte fericit sa-l descopere!
    sper la vremea cand va fi incantat sa citeasca singurel din carti, mai avem pana acolo, dar sunt incantata ca ma intreaba expresii pe care le aude in desene animate 🙂
    Sa aveti un an nou cu sanatate si numai realizari!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

