Sceneta de Craciun

Inainte de a ma casatori am predat 3 ani religie unei grupe de prescolari din orasul meu. Erau copii de la 2 la 6 ani, si a fost o experienta extraordinara, mai ales ca partenera mea de atunci era invatatoare. Exemplul ei mi-a fost extraordinar de folositor, si partea cea mai buna era ca ne straduiam sa facem lectiile cat mai interactive si mai creative.

Acum, in preajma Craciunului, ii citesc lui S. mai ales carticele pe aceasta tema, si cum nu pot pur si simplu sa ii spun aceeasi poveste in acelasi fel timp de o luna de zile, imi reamintesc si de metodele folosite „pe vremea” grupei mele de prescolari.

Intr-unul din ani am realizat cateva marionele din carton (mi-am pus talentul la bataie, am reciclat niste cartoane si am folosit niste bete de inghetata speciale pentru crafts).

Intr-o grupa de copii, pe masura ce se deruleaza povestirea, fiecare copil poate tine o marioneta. Cu S. a fost doar un pic mai dificil de jonglat cu toate.

Am incercat sa dramatizez povestea Nasterii Domnului, aratandu-i in acelasi timp si imaginile dintr-o carte (una din cele impachetate ca pe un cadou):

S. a fost foarte incantat, povestirea si dramatizarea ei au mers mai bine decat ma asteptam, va sfatuiesc sa incercati si voi acasa 🙂

O zi frumoasa!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. da, am pastrat-o intr-o punguta, la dulap, si e ok

    Răspunde

Lasă un răspuns

