Decoratiuni de Mos Nicolae

Cu cateva saptamani in urma am inceput sa pregatesc decoratiunile pentru anul acesta, si pentru ca vroiam sa fie extra-special am personalizat niste „ciubote” decorative, primite de la fratele meu cu un an inainte. A fost mai greu sa le gasim un loc in casa, dar pana la urma ne-a venit ideea salvatoare:

„Mosul” nostru a fost cam nauc anul acesta: pentru ca am vrut sa ne vedem cadourile inainte de culcare (mai ales eu si tati, si bine am facut, caci ne-am culcat fericiti 🙂 ), si pentru ca am vrut ca si S. sa gaseasca ceva in ciubotica lui (el, scamatorul, care a descoperit fiecare dulce inainte de soroc), am decis sa le punem de seara. Am uitat insa sa-i pun lui S. jucariile, si in zadar scotocea el nedumerit (la indemnurile mele) prin soseta decorativa…L-am scos din nou din camera si am repetat operatiunea (foarte confuz acest prim Mos Nicolae- tot ceea ce sper e ca pana la anul va uita si vom putea avea un fresh start). Partea buna e ca i-au placut jucariile. A fost haotic, a fost haios, a fost hilar!

just being cute

Mai vreau!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Sunt superbe ciubotele 🙂

    Răspunde
  2. Tatiana

     /  6 Decembrie 2011

    Ce dragalasa e Cati! O bombonica! 🙂

    Răspunde
  3. foarte frumos 🙂
    felicitari!

    Răspunde
  4. daca imi permiti , va invit la concurs (primul este dedicat doar piticilor, dar mai avem cateva concursuri pregatite si pentru mamici si pentru pitici)
    http://piticidarvoinici.wordpress.com/2011/12/07/concurs-distractia-incepe-la-locul-de-joaca/

    Răspunde
  1. Decoratiuni de Mos Nicolae « Caiet pentru casa mea's Blog | Gaseste.info
  2. Darul din ciubota | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

