Nativitate pe culori

Am inceput deja sa citim carticelele impachetate de anul trecut, si sa facem activitatile pregatite tot de atunci.

Dupa ce i-am citit prima carticica, am potrivit pe culori personajele in grajdul corespunzator. S. le-a aranjat fara probleme (deja activitatea aceasta este depasita), dar i-a facut placere. A vrut sa-i arate si bunicii paterne aranjamentele, si i-a spus:

Buni, aide, bebe amin!

Mi-a placut cum i-a spus Pruncului Iisus- Bebe amin 🙂

Am exersat si incheiatul si descheiatul nasturilor (cu un semi succes) pe bradutul confectionat anul trecut.

Destul de multe activitati tematice pentru o zi 🙂

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

