Fotografii decorative

Va povesteam ca mi-am propus anul acesta sa decorez casa mai cu sarg, sa se simta si mai bine atmosfera speciala de Sarbatoare. Asa ca pun la bataie cam tot ce am prin casa 🙂

In primul rand, am folosit un dar de la prietenii nostri Cristina si Roy si am accesorizat tocul usii cu fotografii de familie. Clestisorii colorati sunt foarte simpatici, insa in preajma Craciunului i-am inlocuit cu unii de sezon (cu ingerasi argintii).

 La aranjament am adaugat o ghirlanda cu stelute metalice, gasita impreuna cu alte decoratiuni in acelasi ton intr-un magazin second-hand.

Mai sunt inca 3 rame (negre) in set, pe care le voi decora cu abtibilduri inainte de a le agata deasupra unei alte usi.

Este o idee usor de pus in practica si de adaptat oricarei sarbatori.

Articol anterior
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Foarte buna idee ca am primit si eu fotografii cu copiii mei tot pe carton negru dar sunt prinse cu o panglica verde…

    Răspunde
    • Daca sunt pe negru, arata si mai special daca aplicati pe ele niste forme din autocolant auriu sau argintiu, sau niste abtibilduri de sezon 🙂

      Răspunde
  2. Salagean Teodora-Carmen

     /  30 Ianuarie 2012

    Foarte bun blog-ul, multumim de tips-uri 🙂

    Răspunde
  1. Fotografii decorative « Caiet pentru casa mea's Blog | Gaseste.info

Lasă un răspuns

