Colaj alb

Ieri S. a facut din nou ceva demn de povestit de „mama cioara”.

Ca sa intelegeti, S. nu deseneaza. Nu prea am observat la el o imaginatie sau precizie grafica deocamdata. In schimb ii place sa taie cu foarfeca, si imi cere din cand in cand un pai sau o foaie de hartie pe care sa-si practice hobby-ul. Ieri a fost randul foii de hartie. A taiat ce a taiat, pana cand s-a uitat la bucata mai mare ramasa in mana si a zis „caine”. Semana, intr-adevar, cu un cap de caine. A pus-o pe jos si i-a adaugat picioare:

caine

Dupa aceea le-a aranjat in asa fel incat sa formeze un copac (el mi-a spus ca este „copac”):

copac

Si iata varianta finala a colajului:

Isn’t he creative or what?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Foarte drăguț! Mi-e mi-e frică încă să îi dau foarfeca….dar am o groază de materiale strânse de genul foi colorale, cartoane pentru art and crafts, bulgi de zăpadă din diferite materiale, steluțe, foarfece cu diferite modele….le colecționez încă de când am venit în Grecia 🙂 că sunt pasionată și eu pe ele. Obișnuiam să fac felicitări personalizate și să le trimit la prieteni. Acum vine rândul lui Georgel 🙂 Abea aștept! Din câte văd el este mai pasionat pe roți, șuruburi, scris, desenat, citit etc. O combinație între practic și creativ 🙂 Felicitări pentru colaje!

    Răspunde
    • Cred ca nu gresesti nici daca mai aduni :), cine stie cand iti vor fi de folos, nici daca iti reiei hobbyul- cine stie ce fetita draguta va fi interesata de decupat peste vreo 2 ani?
      Multumim, Nico!

      Răspunde
  2. Buna!

    Apropo de decupat hartia, joi, impreuna cu Gazeta Sporturilor, apare si o revista care te invata sa faci jucarii din hartie, avand drept cadou „casuta lui Mos Craciun”. Va costa 8 lei. Mi se pare o idee draguta de facut cu cei mici, de Sarbatori.

    Si editurile Aramis si Prut au cateva carticele de genul acesta, la preturi rezonabile, le-am vazut saptamana trecuta la Gaudeamus si am si achizitionat cateva exemplare, pentru Clara si prietenii ei.

    R.

    Răspunde
  3. By the way, he’s very creative, indeed! 🙂

    Răspunde
  4. Tatiana

     /  29 Noiembrie 2011

    Foarte creativ S! 🙂

    Răspunde
  5. Se pare ca nu joia asta, ci pe 8 decembrie va aparea carticica, asa mi-a zis vanzatoarea de la chioscul de ziare. Am vazut o reclama cu poza casutei lui Mos Craciun si arata foarte dragut. Oricum, ar trebui intrebat, pentru orice eventualitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

