File de nostalgii

Se pare ca luna aceasta a lui noiembrie e nascatoare de nostalgii, din ce in ce mai des aud despre reintoarceri la copilarie, mai cu seama pe calea cartilor. Daca pe la inceput de luna va povesteam despre acest concurs, care are ca preimii chiar cartile acelea pe care le citeam noi cand eram mici, in editii de demult, acum va invit sa participati la concursul de pe site-ul Activitati pentru copii.

Eu am ales, dintre toate favoritele mele (si multe au fost), Povestea fara sfarsit a lui Michael Ende. Am citit-o de nenumarate ori si daca astazi m-as reapuca de ea cu siguranta nu ma voi plictisi. Pentru mine e…fara sfarsit.

Despre restul autorilor pentru copii din Top 3-ul meu v-am povestit mai demult aici.

Si odata cu inscrierea la concurs particip si la provocarea de vineri a Laurei Frunza.

Care a fost preferata copilariei voastre?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Adina B

     /  28 Noiembrie 2011

    Raluca, si eu am iubit ‘Povestea fara sfarsit’!!! Si am cumparat-o acum cativa ani, sa o am pt Adi, deoarece cartea din copilarie s-a pierdut prin poduri, basement-uri si alte cele… Si filmul e superb, l-am revazut de multe ori!

    Iar cealalta preferata a fost o carte pe nume ‘Cele doua Lotte’ – nici pe ea n-o mai am si nici n-am vazut-o re-editata. Despre 2 fetita gemene, despartite de parinti, una sta cu mama, una cu tata, care nu stiu una de alta, si se intalnesc intr-o tabara. F f frumoasa, tin minte ca nu o lasam din mana nici la masa 🙂

    Răspunde
    • Si eu aveam o carte favorita cu o orfana- se numeste chiar Orfana si s-a facut un desen animat (Pappa Gamba Longa) dupa ea. O am si acum in noptiera 🙂

      Răspunde
  2. Buna, Raluca!
    N-am citit cartea, dar sigur o s-o caut si o s-o citesc. Sunt foarte curioasa.
    Ca sursa de inspiratie, dar si de amintiri, pun mai jos un link al unui blog foarte interesant:

    http://www.parenting.ro/Blog/tabid/216/EntryId/103/Car-i-pentru-copiii-care-incep-sa-citeasca-i-nu-numai.aspx

    Ramona

    Răspunde
  1. Cartea copilăriei mele « Idei pentru mamici si copii

Lasă un răspuns

