Make it extra special…

Mereu mi-a placut Craciunul. Cand eram foarte mica era ceva special, mai tarziu insa a capatat un aer gloomy, parca parintii nu mai stiau sa se bucure, parca nu mai era atmosfera aceea de sarbatoare. Dar de la un timp mi-am luat Craciunul in propriile maini si am ales sa fac din el ceva special. Intr-a 10-a am mers cu colindul la un leagan de copii (un orfelinat cu copii intre 0 si 3 ani, acum nu mai exista asa ceva- a fost special pentru ca m-am indragostit de copii si am continuat sa merg regulat pana ce s-a desfiintat leaganul). Cand aveam 24 de ani am organizat o petrecere, cu cookies, ceai si ciocolata calda si un joc- Elefantul Alb…si ce multa bucurie am avut organizand-o! Cel de la 25 de ani m-a prins in Singapore- era atat de cald incat m-am prajit pe nas. Au urmat primul Craciun in propriul camin, primul Craciun al lui S., si acum…primul Craciun al Catiei.

Anul acesta m-am decis to put a little extra effort into it

  • sa ornez mai mult si mai bine
  • sa fac casa sa miroasa a Craciun (am citit eu undeva ca daca fierbi coji de portocale cu un pic de scortisoara casa va mirosi divin) 
  • sa facem un calendar de Advent cu o activitate pe zi
  • sa impachetez cadourile mai frumos
  • sa trimit mai multe felicitari
  • sa coc si eu ceva for a change
  • sa ne bucuram mai mult unul de altul
  • sa-L onoram pe Iisus.

C– colinde

R– rugaciune

A– Advent

C-cadouri

I– Iisus

U– unitate

N– Nasterea Domnului Iisus povestita si repovestita in mii de feluri.

Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. coca

     /  25 Noiembrie 2011

    foarte frumos!!!!mirosul de la voi va ajunge pana la noi in Gr:)))
    Si eu sper sa duc la implinire ceea ce ne-am propus pt acest Craciun,,,mai ales ca au crescut un pic copiii….
    Sincera sa fiu, as face si eu felicitari, dar parca nimeni nu le mai apreciaza:(( de cand nu am mai primit o scrisoare/felicitare prin posta?!!
    Oricum ,daca reusim am face catva figurine din margele Pysla…am vazut cateva idei….
    Biscuiti special de Craciun…avem o multime de forme si de-abia asteptam sa le incercam:)

    Vom pregati o sarbatoare speciala pt copilasii intre 4-10 ani la biserica si o partasie speciala pt cei mai mari….si imi adun idei inca de pe acum….

    Din an in an, imi doresc ca Sarbatoarea NAsterii lui Isus sa fie tot mai speciala, sa nu devina un ritual….

    Si tare mi-e dor sa mai merg cu colindul…..:(( dar de cand am copilasii mici, nu se mai poate…asa ca, invatam colinde acasa si asteptam noi colindatorii:)

    Si pt ca cel mare a crescut si i-am tot spus ca vom sarbatori ziua lui Domnului Isus, exact cum a fost la ziua lui, as vrea sa facem un tort special cu o dedicatie:))..pentru Isus, bineinteles:)

    Răspunde
    • Ce frumos! Poate ne inspiram si noi din lista voastra. Chiar…ar fi asa de fain sa impartasim moduri prin care sa facem Craciunul mai special!

      Răspunde
  2. coca

     /  25 Noiembrie 2011

    Ralucaa, acum am vazut: am castigat amandoua concursul cu carticele de la Book land:))…deja se simte miros de Craciun:)))

    Răspunde
  3. coca

     /  25 Noiembrie 2011

    si: Felicitari!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  4. Daniela

     /  27 Noiembrie 2011

    Esti minunata! Ideile si elanul tau m-au inspirat sa fac, sa simt, sa inteleg si sa fiu si eu mai mult cu si pentru familia mea …

    Răspunde
  5. luminitamalanca

     /  29 Noiembrie 2011

    felicitari, iti doresc sa poti face tot ce ti-ai propus si mai mult decat atat!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

