Litera H si cifra 8

Desi am lasat-o mai moale cu alfabetul (ca sa fiu complet sincera, mai mult din pricina lipsei mele de organizare), facem cateva activitati pe marginea cifrelor si literelor in continuare, in special favoritele lui S.

De pilda, un sensory bin cu 8-uri, H-uri si pompoane a calmat imediat un baietel plictisit, tinut in casa de vreo saptamana din cauza  febrei si a vremii rele.

Am adaugat linte si S. a fost ocupat si fericit in urmatoarele 40 de minute:

Ramane sa mai pictam niste H-uri cu cariocile Do-a-dot si sa recapitulam literele facute pana acum, si poate sa inseram ad-hoc si alte activitati cu litera H.

Happy learning!

Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Coca

     /  24 Noiembrie 2011

    Raluca, spune-mi te rog frumos..unde ai gasit cariocile Do-a -dot?….ai tot spus despre ele, dar nu am retinut de unde le-ai luat si la ce pret..multumesc frumos!!

    Ce ati pus in castron?LInte?:)

    Răspunde
    • Linte!
      Cariocile le-am cerut de la rudele de peste Ocean (bine, ei m-au intrebat ce imi trebuie si eu le-am zis :D). Au fost foarte socati cand le-au vazut, au zis ca alea nu-s carioci, ca m-am pacalit eu, si i-au luat lui S. si carioci obisnuite, ca sa aiba baiatul si carioci 🙂
      Dar nu am vazut pe nicaieri prin tara.
      Sunt destul de scumpe, vreo 15$

      Răspunde
      • Coca

         /  24 Noiembrie 2011

        Multumesc pt raspuns
        ce simpatice rudele tale!:))

        eu am vazut asa carioci intr-un episod din filmele de pe Discovery Travel and Living(acelea cu mamica cu 8 copilasi JHon &Kate).:)))..aveau niste planse uriase si faceau puncte mari pe ele cu carioci speciale, dar nu stiam ca se numesc asa.

        Am dat si cautare pe google, si rezultate in romana, am gasit doar pe blogul tau:))), deci nu avem asa ceva la noi……….

        Poate vor aduce si pe la noi, dar la oferte mai bune….daca sunt mai multe intr-un set, desi nu cred….isi merita banutii…cel mic al meu de 1 an si jumatate ar fi tare incantat de asa ceva….

        Răspunde
        • Sunt 6 intr-un set, cred ca cel mai mic set. Nici eu nu am vazut la noi, de aceea am apelat la rudele de peste Ocean 🙂

          Răspunde
  2. Cristina Chambers

     /  24 Noiembrie 2011

    Super Raluca! Am vazut si aici in Anglia, o sa vad ce preturi au..!

    Răspunde
  3. Adina B

     /  24 Noiembrie 2011

    Dar ‘tongs’, Raluca, de unde luam?? Adica ‘clesti’ ca sa pick up pom-poms cu ele … vad ca si tu ai improvizat cu o unealta de bucatarie :)) Eu ma uit prin toate magazinele dupa clesti, dar nu gasesc nicicum ce mi-ar place.

    Do-a-dots am cautat si eu ca disperata in Romania, si din pacate nu sunt absolut nicaieri! Mi-a promis si mie o prietena din SUA ca-mi trimite …

    Răspunde
    • Nu am vazut. Mai foloseam o penseta de la un joc de doctor, sau una finuta de la fostele-fostele-fostele lentile de contact ale sotului meu 🙂

      Răspunde
  4. luminitamalanca

     /  25 Noiembrie 2011

    sanatate lui S, sper ca e mai bine!

    Răspunde
    • Multumim, Luminita- e mai bine, deja am iesit cateva minute din casa si ieri si azi. Cati face tratament cu antibiotic injectabil- au fost doua saptamani destul de dificile pentru noi…dar trec ele!

      Răspunde
  5. coca

     /  25 Noiembrie 2011

    Sa le dea Dumnezeu multa sanatate puisorilor tai, Raluca!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

