10 cadouri pentru copii- homemade

Cand copiii va iubesc si abia asteapta sa va jucati cu ei, apreciaza foarte mult darurile facute de voi. Cel putin, aceasta este experienta mea de pana acum, iar eu m-am invartit printre copii, intr-un fel sau altul, de cand aveam 17 ani. In compania lor m-am simtit mereu libera, acceptata fara rezerve, fara garda si prefacatorii. Cum copii pareau sa-mi prefere compania, se bucurau si de micile mele daruri homemade. Iata cateva dintre cele facute de mine de-a lungul timpului, si altele pe care as vrea sa le fac in viitor:

Pentru fetite:

1. Papusi din carpahttp://www.ehow.com/how_12247_make-rag-doll.html.

2. Hainute pentru papusi– aveam odata doua delicioase prietene prescolare (acum sunt doua frumoase adolescente), si am „imprumutat” doua dintre papusile lor, le-am spalat, le-am coafat, le-am tricotat hainute noi si le-am facut lenjerii pentru patuturile lor papusesti. A fost un hit.

3. Pernute decorative tricotate sau brodate. Obisnuiam, inainte de aparitia copiilor, sa cos pe etamina in tehnica cross stitch diverse chestii simpatice pe care le transformam in pernute pentru camerele fetitelor. O alta varianta era sa tricotez o inimioara pufoasa pe care s-o transform, asisderea.

4. Paturele crosetate– Irina este maestra si sunt sigura va va inspira- http://dulcecasa.blogspot.com/search/label/paturica%20crosetata.

5. Mancare din fetru pentru bucatarioara lor de jucarie-http://playingfood.blogspot.com/.

Pentru baieti:

1. Board games– eu le foloseam la engleza, pentru recapitulari, dar puteti sa le adaptati si sa faceti sosele, santiere, etc.- https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/24/jocuri-homemade/.

2. Carticele personalizate despre cele 5 simturi- aici.

3. Daca va pricepeti la croitorie, puteti sa le confectionati costume pentru pretend play– pompieri, doctori, super eroi.

4. Laminati planse printate cu jocuri, litere, cifre, forme si culori- cum a facut Luminita.

5. O paturica din fleece, fara cusaturi, foarte usor de realizat- http://robin.hubpages.com/hub/How-to-Make-a-Blanket.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. luminitamalanca

     /  22 Noiembrie 2011

    f utile ideile, multumim!

    Răspunde
  2. Foarte utile si creative ideile tale!

    Răspunde
  3. Este foarte frumos sa daruiesti, dar mult mai frumos sa oferi!

    Răspunde

Lasă un răspuns

