10 cadouri pentru copii- sub 10 lei

Vin Sarbatorile, si avem probabil in anturajul nostru mai multi copii (rude, copii ai prietenilor nostri, prieteni ai copiilor nostri), iar punga nu e fara fund…Iata cateva idei care poate v-ar inspira si pe voi:

1. Puzzle– pentru copiii iubitori de puzzle, unul in plus nu strica niciodata- puteti gasi diferite puzzle-uri 2D si 3D la Kaufland, la standul cu obiecte la pret fix (4 lei sau mai putin- eu de obicei imi fac un stoc, si cand am nevoie alcatuiesc repede un pachetel surpriza ) sau, pentru cei mai mici puteti incerca puzzle din lemn. Aici am vazut acum reduceri la cele pentru copii de 2-3 ani.

2. Un borcan de plastilina de calitate, mare, la Real costa 6 lei (nu sunt la curent cu preturile actuale)- si daca adaugati orice chestie care ar putea functiona drept forma (piese de la jocurile sortatoare descompletate, o forma de prajitura, etc)- aveti un mic cadou ce il poate tine pe copil ocupat si incantat ceva vreme (mai ales daca va faceti timp sa si modelati impreuna).

3. Culori cerate, carioci, impreuna cu o carte mica de colorat- nu ar trebui sa coste mai mult de 10 lei.

4. O pusculita– imi place tare mult idea, cred ca ii voi lua si eu una lui S. Imi amintesc ca am avut si eu una cand eram mica- oare de asta sunt asa de pasionata de economisire si frugalitate?

5. Abtibilduri– nu am un link (pun daca gasesc), dar cred ca un copil va fi incantat de un carnetel cu abtibiduri- eu am gasit la Kaufland la 4 lei, diferite modele, si pentru baieti si pentru fetite, iar S. a fost incantat de ele.

6. Daca sunteti pe faza vara, mingile de plaja costa sub 10 lei si copiii le adora, pentru ca sunt mari si usoare. Sau orice minge mica, se incadreaza in pret🙂

7. O tabla mica cu pilitura de fier este si ea in jur de 10 lei, iar daca cei mici nu sunt inca obisnuiti cu asa ceva, cu siguranta ii va fascina macar o jumatate de ora- o ora, spre linistea parintilor. Chiar o tablita de scris cu creta ar fi o idee- http://www.jucariidinlemn.com/product/tablita-de-scris-cu-burete-si-creioane_61528.aspx– noi avem una, dintr-un magazin SH, si S. s-a jucat destul de mult cu ea (am ascuns-o, ar fi cazul sa o scot la lumina🙂 ).

8. O marioneta de pus pe mana- pe aceasta o puteti chiar confectiona.

9. Pentru fetite, un cosulet cu fructe si legume din pasla (se presupune ca bucatarioara o au deja)- http://www.jucariidinlemn.com/category/papusi-si-casute_2273_p1.aspx.

10. Cu 10 lei puteti face usor un kit pentru arts&crafts punand laolalta cateva produse de acest gen- http://www.jucariidinlemn.com/category/hobby-si-creativitate_2394_p1.aspx.

Daca primele 10 idei de cadouri erau mai costisitoare, ca pentru Craciun si copii proprii- acestea merg de Mos Nicolae sau ca o mica atentie frumos ambalata pentru restul copiilor pe care vreti sa ii cadorisiti, dar mai mult „simbolic”. Da, am si eu 35-50 de nume pe lista mea de cadouri, dar o parte din ele se incadreaza si in aceasta categorie. Daca vi se pare cumva nepotrivit sa mergeti doar cu cadouri micute, insa bugetul nu va permite mai mult, efectul depinde si de prezentare: puteti organiza un joc haios, de genul „Elefantul Alb”-http://en.wikipedia.org/wiki/White_elephant_gift_exchange, sau sa veniti cu o desaga in care sa puneti toate aceste mici cadouri si sa le impartiti printr-un joc, o mica sceneta, un mic teatru de papusi pentru copii. Sunt sigura ca vor fi copii mai incantati sa primeasca un astfel de dar daruit intr-un mod creativ, si vor simti si dragostea din spatele lui.

Articolul următor
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. Foarte faine idei, Raluca, multumesc. Eu nu am copii, dar cumpar mereu cadouri pentru copiii prietenilor/rudelor si sunt tot timpu in pana de idei de cadouri pentru care sa nu dau o avere, dar sa fie frumoase si potrivite pentru destinatarii lor.

    Răspunde
    • Iulia, sa stii ca in doua randuri am vrut si eu sa comentez pe blogul tau (pe care l-am citit din cap in coada si mi-a placut tare)- dar de fiecare data s-a intamplat ceva si mi s-a sters comentariul (mea culpa). Ma bucur ca ti-a placut lista mea si te mai astept pe aici, chir si pana sa aveti un bebe🙂

      Răspunde
  2. luminitamalanca

     /  21 Noiembrie 2011

    pot adauga un produs? carti de joc educative, cu: cifre, litere, forme geometrice, masini etc etc. se gasesc la orice librarie, si unele chiar in supermarketuri, maximum 7-8 lei / set.
    in rest, f utile informatiile!

    Răspunde
  3. luminitamalanca

     /  22 Noiembrie 2011

    la noi sunt la librarie, ralu…

    Răspunde
    • Luminita, nici nu mai stiu de cand nu am mai intrat intr-o librarie…Poate ajung o data pe luna la Kaufland/Lidl si de 2 ori la magazinul SH pe care il mai frecventez, si in rest cumpar on line. Ies pentru doctori, kinetoterapie, almost never for fun.

      Răspunde
  4. foarte utile ideile tale! asa facem si noi si de fiecare data fericim multi copii. Deja avem un stoc considerabil pentri Mos Nicolae si Mos Craciun!

    Răspunde
  5. Tomitza

     /  2 Noiembrie 2012

    Raluca ,iti pot recomanda de la editura Gama, carti de joc cu tematica:adunarea,scaderea,citirea(la asta se pricepe A.)si limba engleza .Costa 7.8 ron si sunt bine structurate.Si cartonasele pe care scrii si stergi sunt super ,insa sunt un pic mai scumpe,13ron.Noi avem si copilul si o gasca faina de finute si finuti:)Sunt asa de incantata de achizitionarea unei de cusut cu 299 ron,de la lidl si ma apuc de treaba serios,chiar daca nu am cusut la masina inviata mea:)).Timp sa am! O zi minunata,va pup!

    Răspunde
    • Ai dreptate, Camelia, si eu am cumparat din acelea sa le dau cadou- multumim mult de recomandare, merita adaugata la lista, si sunt binevenite oricate alte completari! Si eu am masina de cusut, de 3 ani, dar nu m-am invrednicit sa invat inca😦

      Răspunde
  6. in general merg multe jucarii/joculete din raioanele cu reduceri. eu am gasit multe lucruri faine, si de acum sunt hotarata sa imi fac si eu stocuri. si pt ai mei baieti dar si pt cadouri.
    carticele sub 10 lei se gasesc si la chioscurile de ziare.

    Răspunde
  1. 10 cadouri pentru copii- sub 10 lei « Caiet pentru casa mea's Blog | Gaseste.info
  2. Cum economisim de sărbători

Lasă un răspuns

