Sensory 7

De multa vreme nu l-am mai lasat pe S. sa exploreze o activitate sensory, insa eram chiar inainte de o curatenie generala, si cum tot aveam de gand sa aspir, i-am scos castronul, orezul si un manunchi de cifra 7. 7 este singura cifra pe care S. refuza uneori sa o pronunte (tzintzi, sase…da…opt, noua 🙂 ), asa ca trebuie sa o invatam si pe ea.

Am adaugat 7 nasturi de numarat si un G, pentru ca tot am introdus si aceasta litera, dupa care am acoperit totul cu orez brun:

S. a transferat, s-a jucat, sper ca a si numarat cu bunica 🙂

Tot cu orez (alb) ii facusem la un moment dat un borcan I spy, pe care i l-am dat abia acum si de care s-a aratat foarte interesat- https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/12/borcanul-i-spy/.

Spor la joaca si voua!

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

