G de la girafa

Saptamana aceasta am reluat familiarizarea cu literele alfabetului, concentrandu-ne putin asupra literei G si a culorii gri. Am colorat cu cariocile Do-a-dot (mai multe pe masa decat pe hartie):

Am facut exercitii de lacing (trecerea unui siret prin gaurile paginilor de la o carte destinata acestui scop)- un foarte bun exercitiu de precizie, coordonare ochi-mana si dezvoltare a motricitatii fine. Cartea avea mai multe girafe, intamplator, asa ca le-am numarat si identificat:

Am jucat pretend play cu girafele si am lipit abtibilduri (hmmm…parca saptamana asta a fost mai mult despre girafe decat despre litera G :). Recuperam noi.) 

Spor la joaca si la invatat!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Steluta

     /  29 Octombrie 2011

    Buna Raluca,

    Multumim pentru toate aceste postari utile…. Imi poti spune de unde ai achizitionat acele carioci Do-a-dot? As dori sa le cumpar si piticilor mei…

    Răspunde
    • Cu tot dragul! Eu mi le-am dorit foarte mult, pentru ca vazusem pe alte bloguri americane ca se distrau copiii (chiar si f mici) cu ele- dar nu stiu daca se gasesc in Romania- eu am un unchi in Canada si l-am rugat pe el sa mi le cumpere. Insa acum, cu internetul, se pot face comenzi si din State- poate gasesti pe cineva sa ti le aduca. Sunt si cam scumpisoare, cam 15 dolari 🙂

      Răspunde
  2. luminitamalanca

     /  1 Noiembrie 2011

    felicitari, eu vreau sa stiu de unde carticica?

    Răspunde
  3. luminitamalanca

     /  2 Noiembrie 2011

    astept :):)

    Răspunde

Lasă un răspuns

