Simplu copacel

Simplu, pentru ca este foarte usor de facut. M-am inspirat dupa acest model- http://noisicaminulnostru.blogspot.com/2011/10/copac-toamna.html, si am realizat cu S. (trebuie sa recunosc, mai mult eu- el a ajutat la stransul frunzelor, derulatul bandei adezive- care l-a si captivat dupa aceea suficient de mult incat sa uite de craft-ul nostru) un copacel bine venit pentru jocurile lui pretend play. Am folosit funze cu coada mai lunga (din nucul de langa bloc) si o rola de carton ramasa de la hartia igienica:

Dupa aceea S. s-a distrat hranind girafele si elefantii cu frunze din copac (are vreo 4 girafe si 3 elefanti, si de fiecare data imi spune care sunt mama, tata si puiu’  🙂 )

Cu acest craft ne-am inscris la concursul de luna aceasta de la Bebelogic, si nu uitati ca avem si noi un super giveaway, un voucher de 30 de ron cu ajutorul caruia va puteti alege una sau mai multe jucarii educative din portalul lor de jucarii- https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/10/02/un-super-giveaway/.

O zi frumoasa, insorita va doresc!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

