Joc de echilibru

In ultima raita prin micul magazin second-hand pe care il mai vizitez din cand in cand, am gasit un saculet interesant si, pentru ca m-a costat mai putin de 1 leu, am decis sa il iau fara sa ma gandesc prea mult ce ar putea fi. Acasa am descoperit ca este un joc cu zar, unde copilul trebuie sa aseze piesele una peste alta in functie de culoarea indicata de zar.

Mie mi se pare un super joc, din urmatoarele motive: ajuta la coordonarea ochi mana, la dezvoltarea motricitatii fine si a preciziei (piesele sunt destul de mici), recapitulam culorile, formele si, mai ales, S. invata sa isi astepte randul la dat cu zarul. Cred ca si lui S. i-a placut, pentru ca l-a repetat de 3 ori si s-ar mai fi jucat daca nu avea mama alte treburi. Pentru ca are putine piese, se tremina repede, nepunand astfel la incercare rabdarea copilului (si asa limitata, inainte de 3 ani). Este extrem de mic, ocupa putin loc, si asta il face ideal pentru a fi purtat in geanta si scos in „situatii de urgenta”, cum ar fi o camera de asteptare, un restaurant, o calatorie cu trenul sau cu avionul.

Dupa parerea mea, acest joc se poate improviza usor daca aveti la indemana un zar cu buline colorate (noi l-am intalnit si la alte jocuri) si cuburi de diferite forme si culori.

O zi frumoasa sa aveti!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Adina B

     /  18 Octombrie 2011

    Fain joc! si super pret 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

