Caiet de activitati- homemade

Ideea de fata este una din primele care m-a impresionat in lumea blogurilor de homeschooling frugal, si astept de mult prilejul sa o pun in practica. Este vorba de un caiet de activitati cu pagini refolosibile, pe care copilul poate scrie cu o carioca erasable, unde o greseala poate fi usor corectata si o abilitate exersata de mai multe ori, si care poate trece, pe rand, pe la toti copiii familiei  http://mamato3blessings.blogspot.com/2010/09/on-go-learning-folder-how-you-can-make.html .

Eu am ales sa pun in practica ideea dupa ce am gasit la Kaufland un album foto cu pagini aproximativ A5 (sau un pic mai mici)- 5 lei. Un set de carioci erasable primisem deja de la verisoara mea (multumim, Sorina!)- la noi S. strica foarte repede acest tip de carioci.

Pentru primele activitati aveam deja cateva pagini frumos colorate, luate dintr-o revista mamiceasca (sotul meu obisnuia sa imi cumpere astfel de reviste la inceputul vietii noastre ca parinti). Revistele le-am dat, insa mi-am pastrat foile cu activtati, asa cum pastrez din altele retetele culinare.

Mie personal imi place ce a iesit 🙂


Si lui S i-a placut- el, care nu gusta inca activitati de acest gen, a completat 3 pagini. Cel mai mult m-a impresionat ca a inteles si a rezolvat corect activitatea unde trebuia sa uneasca animalul cu locul din care provine (erau doua categorii- animale de padure si polare).

Un astfel de caiet il puteti crea dintr-un mic biblioraft si folii protectoare, iar fise cu activitati puteti printa de pe site-urile cu printables- Adina tocmai a descoperit unul foarte fain si l-a impartasit cu noi- http://classic.teacherspayteachers.com/ . Multumim, Adina!

O duminica frumoasa sa aveti!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Buna!

    Foarte buna ideea, multumesc! O sa incerc si eu o astfel de mapa cu fetita mea.

    Stiu ca s-a discutat acum cateva zile despre carti cu subiecte biblice. Am gasit site-ul asta, iar de la el se pot gasi mai multe … de unde se pot download-a multe lucruri interesante (in josul paginii):

    http://www.christianpreschoolprintables.com/Pages/FileFolderGames/EasterCross.html

    O saptamana frumoasa!

    Ramona

    Răspunde
  2. Excelenta idee! Si a iesit super!!!

    Răspunde
  3. Oana

     /  19 Septembrie 2012

    Multumim, Raluca!! Foarte buna ideea!

    Răspunde

Lasă un răspuns

