Inginerisme

Mi-am dorit foarte mult copii creativi. Copii care isi folosesc imaginatia in felurite moduri, nu neaparat in domeniul in care creativitatea e mai pronuntata la mine (literar), sau in alt domeniu artistic- ci pur si simplu sa ma uimeasca cu prospetimea si inventivitatea gandirii lor.

Ei bine, am un baietel creativ 🙂

Este inventiv si ingenios, in domenii in care pe mine ma va depasi cu siguranta, si tocmai de aceea mi se pare si mai interesant. S. mosteneste, se pare, pasiunea pentru mecanica a tatalui sau. Mi se pare grozav asta- va fi genul de sot care stie sa repare frigiderele, panoul electric, casetofonul, va sti ce-i cu masina cand nu mai merge si alte chestii practice- calitati admirabile la un sot si super utile pe langa casa omului.

Ei bine, iata ce i-a trecut lui S. prin cap in ultima vreme (un apeduct dintr-un pai, atasat la robinetul de filtru):

Isi aliniaza masinutele foarte frumos, uneori sortandu-le pe culori (stiu ca e o faza prin care trec toti copiii, insa mie tot mi se pare ceva destept 🙂 )

Cladeste din cuburi constructii ingenioase:

 

Iar eu, mama- cioara ce sunt, cum sa nu fiu mandra de asa un baietel?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. valentina

     /  7 Octombrie 2011

    Bravo S. Ralu, chiar ai de ce sa fii mandra de baietelul tau. Imi plac constructiile lui.

    Răspunde
    • Vali, pupici mari si mici tie si fetitelor! Multumesc de ideile de jocuri de pe copilul.ro. Chiar incep sa ma gandesc la Craciun, si trebuie sa prospectez piata jucariilor din timp 🙂

      Răspunde
  2. Roxana Mihaela

     /  7 Octombrie 2011

    Chestia cu apeductul m-a uimit!
    Am si eu un baietel de 1 an si 10 luni care m-a uimit cu imaginatia lui; intr-o zi se juca cu autovehiculele lui, cand l-am auzit ca zice „podu'”. „apa”. Punea o masinuta pe o carte si isi imagina ca e pod…Am ramas perplexa, pentru ca nu ma asteptam. Sau, mai pune masinuta pe marginea mesei si zice „ai gija, cazi”. Inca un motiv care imi intareste convingerea ca ei inteleg mult, mult mai mult decat credem noi (eu).
    Multa sanatate tuturor!

    Răspunde
    • Roxana, ai un baietel foarte destept, si mi se pare ca vorbeste mai bine decat S.! Cu siguranta ei inteleg tot, doar ca nu pot sa se exprime.

      Răspunde
      • Roxana Mihaela

         /  12 Octombrie 2011

        Multumesc frumos Raluca! Sper sa fie asa; de 4 zile l-am bagat la cresa- eu trebuie sa incep serviciul, si mi se rupe inima cand il vad cum plange la plecare si sosire. In plus, nu am mai observat nicio achizitie la el in aceste zile, si asta ma ingrijoreaza cel mai mult. Stiu ca acum e perioada lui de acomodare acolo, insa regretul meu cel mai mare e ca nu voi mai avea timp sa ma ocup de el asa cum o faceam inainte. E foarte, foarte frustrant sa vad ca in aceasta perioada, pur si simplu a stagnat cu achizitiile..Multa, multa sanatate!

        Răspunde
        • Ba face achizitii…la nivel social- e un mare pas pentru el, se concentreaza pe asta. Ai incredere in el, este un super baietel! Si te inteleg perfect cu ruptul inimii (adica, empatizez, eu inca nu l-am dat pe S. la cresa).

          Răspunde
  3. Felicitări, S.! Pe lângă faptul că eşti super frumos, eşti şi super inteligent! M+am bucurat de articolul ăsta, Raluca! 🙂

    Răspunde
  4. Felicitari S.! Creativ si inteligent!

    Răspunde
  5. luminitamalanca

     /  12 Octombrie 2011

    ai de ce sa fii mandra, bravo!

    Răspunde

Lasă un răspuns

