Cinci maimutele

Imi tot bat capul sa gasesc pentru S. activitati care sa ii faca placere, sa il si tina ocupat si eventual sa invatam sau sa recapitulam ceva prin ele. Recunosc ca sunt obosita si nu mai dau randament, insa azi de dimineata mi-am amintit ca am toate ingredientele necesare unui joc frumos.

Mihaela, prietena noastra de la http://noisicaminulnostru.blogspot.com/  ne-a cumparat din Kaufland niste seturi de abtibilduri de spuma super dragute, unul dintre ele cu animalele din jungla. Mi-am amintit ca am vazut acolo si mai multe maimute, asa ca a sosit momentul sa fac cu S. cantecelul Five Little Monkeys– dar in romana 🙂

Am lipit pe spatele fiecarui abtibild un bat de inghetata colorat, insa fara a-i indeparta folia de protectie:

Am folosit cifrele magnetice pana la cinci, iar un plus rosu (crucea rosie) lipit de frunte il simboliza pe doctor (de fiecare data cand S. vede simbolul crucii rosii- in orice culoare de fapt- il asociaza cu ideea de doctor):

Cantecelul il puteti canta in engleza, ca aici http://www.youtube.com/watch?v=ZhODBFQ2-bQ  – sau in romaneste- varianta improvizata de mine suna asa:

Cinci maimutele sareau pe pat

Una a cazut si s-a lovit la cap

Mama pe doctor l-a chemat

Doctorul a spus: Nu mai sariti pe pat!

De fiecare data o maimuta disparea, si odata cu ea, si cifra corespunzatoare. Cantecelul l-am cantat, bineinteles, in pat, de aici si fundalul mai sifonat al pozei mele :).

Setul de abtibilduri avea si elefanti, deci pot incerca si varianta cu Un elefant se legana…

S. a fost absolut incantat si am cantat cantecelul de 3 ori la rand, desi el nu e mare fan cantecele.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. fain, e de retinut si pentru noi, ca tot se anunta ploi 😦

    Răspunde
    • Acum mi-am dat seama ca ai blog 🙂 foarte frumosi baieteii tai- sanatosi si intelepti sa creasca. Esti de acord sa te adaug in blogroll?

      Răspunde
  2. Raluca, eu i-am pus doar cântecelul Anei Rut și a avut un succes mare. L-a învățat în română, l-a spus și bunicii ei la telefon! Ce mai, a fost hitul zilei la noi:)! Mulțu mult de idee! Mai știi alte linkuri cu cântecele faine pentru copii?

    Răspunde
  3. luminitamalanca

     /  6 Octombrie 2011

    da draga mea, no problem cu blogroll. scuze ca raspund greu, viata mea de blogger-mamica se desfasoara exclusiv la serviciu, asa ca timpul e limitat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

