Un super giveaway!

In septembrie  ma inscriam la concursul lunar de la Bebelogic, si uite ca am castigat! De data aceasta insa am decis sa transmit premiul  voua, cititorilor mei dragi. Premiul consta intr-un voucher de 30 de lei, de cheltuit pe jucariile educative prezentate in Portalul de pe Bebelogic. Mi se pare cel mai valoros si interesant giveaway de pana acum, mai ales ca Ioana (gazda site-ului) a promis ca va adauga si ea o jucarie in plus.  

Giveaway-ul va fi deschis intreaga luna octombrie, iar conditia de participare este sa va inscrieti si voi, la randul vostru, la noul concurs propus de Bebelogic- http://bebelogic.forumcreativ.com/t389-concurs-o-mica-creatie-din-materiale-din-natura#1657. Dupa ce va inscrieti la concurs, lasati si un mic comentariu pe acest subiect sa ma anuntati. In felul acesta, aveti sansa dubla de castig :).  De fapt, castigul cel mai mare este timpul de calitate pe care Ioana ne provoaca sa il petrecem cu copiii nostri, si activitatile interesante facute cu ei.

Va puteti inscrie si daca locuiti in strainatate, insa adresa de livrare a premiului trebuie sa fie una din Romania.

Mult succes!!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Adina B

     /  10 Octombrie 2011

    M-am inscris la concurs!! 🙂 Cu numele Adina_B 🙂
    Am si pus ochii pe niste jucarii de pe site, sunt chiar faine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

