Frugal finds on line

Va povesteam mai demult ca Ecaterina are dureri de burtica care m-au facut sa caut tot felul de solutii pentru a le ameliora.  Am citit ca s-ar putea ca acei copii cu diagnosticul Catiei sa nu proceseze bine zaharul, si de aceea am cautat formula de lapte praf care sa contina foarte putin sau deloc zahar. Este vorba de Humana HA1, care in farmaciile din orasul meu ajunge de la 48 pana la 65 de lei cutia (am cumparat-o cu multe preturi intre aceste doua sume). M-am plans de acest fapt intr-o conversatie avuta cu Ana Micu de la  http://andreibabyfashion.shopmania.biz/, si ea mi-a spus ca in orasul meu 🙂 este un domn care aduce produse din Germania, in special pentru bebelusi, si care m-ar putea ajuta sa cumpar laptele mai ieftin. L-am contactat si am reusit sa cumparam laptele Catiushei cu 41 de lei (practic 10 cutii la pretul la care noi luam pana atunci 8). LA Cati acest lapte praf, impreuna cu putin Biotics Baby in fiecare biberon, a reusit sa amelioreze durerile de burtica. De asemenea, am luat si cereale pentru S. (la preturi mult mai bune decat in magazin) de la el- cereale pe care el le are in stoc (insa va poate comanda ce doriti dvs. daca il poate procura). Lista cu produsele aduse de el o gasiti aici- http://www.okazii.ro/catalog?user_list=davemontana&sort=timp_ramas_desc. In multe orase din tara el ofera chiar si transportul gratuit.

Pentru noi, faptul ca l-am cunoscut a insemnat un pic mai multa economie- poate si pentru voi! Multumim, Ana, pentru recomandare!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

