Recapitulare

Saptamana aceasta vom incerca sa repetam cele 6 litere studiate pana acum- spun vom incerca pentru ca, daca S. nu are chef sa faca vreo activitate, nu voi insista. Ca si materiale ajutatoare ma voi servi de niste planse cumparate de curand, de la editura TehnoArt (aceeasi de la care se pot procura poeziile ilustrate prezentate aici https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/07/12/materiale-educative-cu-ilustratii-si-poezii/ . Insa fiti cu bagare de seama: o prietena si-a comandat setul de poezii ilustrate si au omis sa puna in pachet si cartea cu poeziile propriuzise).

Iata setul nostru de planse cu literele alfabetului:

Si iata plansele, pe care eu i le prezint rapid, o data pe zi, ca pe niste flashcards:

Setul contine toate literele alfabetului romanesc, precum si grupuri de litere (e.g. Ghe), si un poster frumos colorat, numai bun de pus pe perete. Eu cred ca vom exploata acest set si mai mult pe masura ce va creste S.

Un alt joc, care nu stiu insa daca va prinde la S., este unul de potrivire pe perechi:

De cand am inceput sa studiem literele si cifrele S. le diferentiaza (stie care sunt litere si care cifre), a inceput sa repete dupa mine unu, doi, tei, …., tzintzi (pe patru nu il poate pronunta si de obicei il sare sau il sopteste), si in general i-am propus mai multe activitati, de scriere, colorare, arts and crafts, asamblare sau modelare, decat inainte de a ne apuca de alfabet (si acest lucru in sine mi se pare castigul major).

Happy learning!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Irina

     /  29 Septembrie 2011

    foarte frumos!~!!

    Răspunde
  2. luminitamalanca

     /  29 Septembrie 2011

    ce faine sunt plansele de la TehnoArt! asa ceva caut si eu de ceva vreme, merci de pont.
    si happy learning, cum bine ziceai! 🙂

    Răspunde
  3. Adina B

     /  29 Septembrie 2011

    F faine planse, cred ca le voi comanda si eu. Ce am mai luat eu recent si ne-a placut, sunt tot asa niste seturi de planse si cartonase de la editura Aramis. Au mai multe teme: Cu ce calatorim, Cu se ne imbracam, Alege si potriveste animalele (astea din urma imi par cele mai de folos, au cartonase cu diverse animale, cu ce mananca fiecare, si locul unde dorm – iar copilul tr sa le potriveasca). Preturile-s acceptabile cam 12-15 Lei si le-am vazut in mai toate librariile. O seara linistita, spor la joaca:)

    Răspunde
    • Multumesc de pont- am sa le caut si eu, chiar cautam ceva de genul acesta- sunt utile pentru invatarea citirii daca au si cuvantul scris in romaneste pe el.

      Răspunde

Lasă un răspuns

