Cosul multifunctional

Nu-mi plac surprizele. De nici un fel- nici cele placute (ca sa fiu sincera, pe cele placute nu le urasc, insa prefer sa stiu totul dinainte). Chiar si cand citeam o carte, pentru a o savura pe deplin, cand ajungeam pe la jumatate, trebuia sa sar direct la ultimele pagini, sa aflu ce se intampla.

De aceea, evident, cand am musafiri imi place sa stiu cu cateva saptamani zile sau macar ore bune inainte. Nu sunt gospodina perfecta si, cu doi copii mici, casa mea nu este intotdeauna gata pentru company. De altfel, recunosc ca intre a matura in bucatarie si a ma juca cu S. sau a face gimnastica si stimulare cu Cati intotdeauna le gasesc pe acestea din urma prioritare (sa nu va inchipuiti ca nu matur NICIODATA in bucatarie…doar ca probabil putin mai rar decat majoritatea 🙂 ).

Multa vreme in living-ul nostru a stat si tarcul lui S. (care se va dovedi si mai folosior pentru Cati, la vremea potrivita). Dupa ce S. a incetat sa-l mai foloseasca (era inutil sa-l mai punem acolo, pentru ca sarea din si in el cu multa usurinta), a devenit the easy way out pentru curateniile de urgenta (si sacul fara fund pentru multe lucruri pierdute 🙂 ). Se anuntau musafiri in 5 minute? Aruncam tot ce era imprastiat in tarc, acopeream cu o patura haioasa, dadeam iute cu aspiratorul si, voila– o camera curata si primitoare!

Acum insa nu mai avem scuza tarcului (i-am amenajat lui S. un coltisor cu masuta si scaunel in loc), asa ca multa vreme m-am gandit la o solutie la fel de rapida si salvatoare. Un cos de rufe ar fi fost ideal, numai bun pentru a strange repede tot ce e imprastiat si usor de depozitat in camera aceea in care nu intra musafirii 😉 . Cum insa am fost de curand la Ikea, am venit de acolo cu o solutie de compromis, foarte ieftina dupa parerea mea (numai ca nu stiu sa va spun exact cat ???).

Un cos multifunctional- cosul cu care S. se poate juca aruncand mingea in el:

Cosul in care se pot strange de urgenta jucariile…si ia ghiciti cine le-a strans pe acestea din poza? Chiar S.!!

In doua astfel de cosuri albe imi tin cartofii si ceapa la indemana in bucatarie (nu avem debara). Intr-un astfel de cos (curat), mai duc rufele de la masina de spalat pana la balcon, pentru a le intinde pe sarma (daca ligheanul special folosit pentru asta e deja ocupat cu rufe ce asteapta sa fie calcate). S. si-l pune pe cap si se distreaza cu el, sau il transforma in garaj pentru masinute. In unele dimineti, cand am timp sa-i pregatesc activitati (insa nu vreau sa ii atraga atentia inainte de masa), le pun intr-unul din aceste cosuri. Si, bineinteles, il puteti folosi chiar in scopul pentru care a fost creat…drept cos de gunoi! Sunt idei poate prea simpliste pentru a fi impartasite, dar pe mine ma ajuta in astfel de situatii. Voi aveti asemenea solutii de urgenta?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Camera de Capsunica | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

