Update la miez de luna

Acum Cati are 4 luni si jumatate. Promisesem, desigur, sa notez din nou progresele ei atunci cand va implini 5 luni.

Cu toate acestea, in ultimele doua saptamani a realizat atat de multe (pe care eu le inregistrez numai aici, si cum pentru ea este important si momentul in care a atins anumite milestones, am decis sa nu ma bazez pe memoria mea, tare ravasita in ultima vreme de nopti nedormite si copii energici) si le voi jurnaliza, impartasindu-le si cu voi- pentru ca stiu ca si voi va bucurati de bucuria noastra.

Cea mai mare realizare este ca reuseste sa se rostogoleasca de pe burtica pe o parte (si cum de pe o parte pe spate putea deja, cu putina vointa si mai mult efort, e in stare uneori de o intoarcere completa). Acum trebuie sa am grija sa nu cada din pat! Mi-a intrecut toate asteptarile, si nu numai pe ale mele.

Cati a inceput sa interactioneze cu jucariile (si cele suspendate, si cele de la marginea patutului:

Si-a descoperit manutele si in alte moduri- le tine ridicate in aer si le examineaza, si a inceput sa suga degetul mare (fuga la farmacie dupa suzeta, mami!).

Zambeste mai mult si mai des cand ne jucam cu ea, e mult mai alerta si mai curioasa cu ce se petrece in jur:

Vom face kinetoterapie de mai multe ori pe saptamana- fara aceasta terapie si fara Mihaela care pune tot sufletul din lume pentru Cati (si are rabdare sa ma asculte si pe mine cum palavragesc in timpul sedintei : ) ), sunt convinsa ca Ecaterina nu ar fi evoluat nici pe jumatate la fel de bine. Multumim un munte, Mihaela!

Articol anterior
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Wow, Cati e o luptătoare: cred că știu cu cine seamănă:)! M-am bucurat să citesc ce ai scris și m-a cucerit zâmbetul ei minunat din ultima fotografie! Iar în poza cu rochiță și pălăriuță e o scumpete elegantă! (știu că mă repet, dar tare îmi plac fotografiile tale, Raluca!)

    Răspunde
    • Lia, multumim inca o data pentru aprecieri! Cand am aflat diagnosticul, m-am asteptat ca ea sa fie ca un nou nascut muuulta vreme- nicidecum sa o pazasc sa nu cada din pat asa de curand- e o fetita care i-a luat pe multi prin surprindere 🙂 . Chiar acum sta in covata si atinge jucariile care atarna de maner- si asta e ceva la care nu ne asteptam atat de devreme…

      Răspunde
  2. Ne bucuram mult pentru progresele micutei Cati!

    Răspunde
  3. Raluca

     /  22 Septembrie 2011

    Bravo Cati, bravo Ralu!
    Sunt progrese extraordinare. Din cate imi amintesc fi-mea nu a facut astea cu mult inainte.
    Cati e o papusa atat de scumpa!
    Ralukut

    Răspunde
    • Multumim, Raluca! Si eu sunt tare mandra de ea- intarzierea ei e catalogata de medici, deocamdata, usoara- lucru la care nu m-am asteptat niciodata avand in vedere diagnosticul ei. Bravo insa i se cuvine numai ei (si kinetoterapeutei ei, care pune mult suflet cand lucreaza cu Cati). Eu fac prea putin…

      Răspunde

Lasă un răspuns

